ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۵۴ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران -بازار مبل دلاوران -بین چهار راه اول و دوم -ضلع جنوب -پلاک ۴۴۰ -طبقه همکف
  • درباره ما : چوب هم چوبهای قدیم؛ شاید این جمله لبخند به لبتان بیاورد اما واقعیت همین است. امروزه چوب هایی هستند که به شکل صنعتی ساخته و آماده می شوند و حتماً نمونه هایی از آنها را دیده اید. ام دی اف، نئوپان و غیره، دنیای اطراف ما را اشباع کرده اند. در واقع این محصولات صنعتی دیگر چوب نیستند چرا که طبیعی نیستند. یکی از راه‌های ایجاد فضاهای مطبوع جسمی و روحی در محیط زندگی، کاربرد عناصر طبیعی و فرم& ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    چوب هم چوبهای قدیم؛ شاید این جمله لبخند به لبتان بیاورد اما واقعیت همین است. امروزه چوب هایی هستند که به شکل صنعتی ساخته و آماده می شوند و حتماً نمونه هایی از آنها را دیده اید. ام دی اف، نئوپان و غیره، دنیای اطراف ما را اشباع کرده اند. در واقع این محصولات صنعتی دیگر چوب نیستند چرا که طبیعی نیستند. یکی از راه‌های ایجاد فضاهای مطبوع جسمی و روحی در محیط زندگی، کاربرد عناصر طبیعی و فرم‌های آشنا و جذاب برای ذهن است. این خاصیت فقط در چوب های واقعی و غیر صنعتی یافت می شود.
    چوب مصالحی مناسب برای مبلمان و پوشش های داخلی خانه است، زیرا علاوه بر مسائل زیبایی شناسی، موجب افزایش ایمنی به خصوص برای کودکان و سالمندان می شود. به راحتی می توان اثر ضربه بر روی دسته صندلی فلزی و چوبی را مقایسه کرد. حتی مبلمان تمام چوب به ندرت در سرمای زمستان آن قدر سرد می شود که نتوانید روی آن بنشینید. محیطی پوشیده از چوب، صداهای منتشر شده را به صورت ملایم جذب کرده و سپس منعکس می کند. این کار از پیچیدن صدا جلوگیری و همچنین اختلاف طول موج ها را در آن محل تعدیل می کند.
    حتما می دانید که چوب رنگ‌های مختلفی دارد اما اغلب طیفی از قهوه‌ای در آن به چشم می‌خورد رنگ قهوه‌ای در ترکیب با سایر رنگ‌ها حالت‌های مختلفی را برای شما تداعی می‌کند. چوب‌های تیره در کنار رنگ‌های گرم پرمایه مانند زرشکی یک ترکیب وزین و حرفه‌ای می‌سازند که در دکوراسیون دفتری یا اتاق کار در منزل كاربرد زیادی دارد. اتاقی که ست میز و صندلی آن از چوب تیره رنگ با روکش زرشکی در کنار پرده‌هایی با زمینه زرشکی و گل‌های قهوه‌ای و تور کرم چیدمان شده باشد همه را مبهوت جذابیت خود می‌کند.
    چوب‌هایی با رنگ‌های میانه، مانند قهوه‌ای، شکلاتی و گردویی نیز در کنار رنگ‌های سردی همچون آبی فیروزه‌ای و سبزآبی ترکیبی شاداب، ملایم، آرامش‌بخش و مناسب برای محیط‌های خانوادگی، تفریح و استراحت ایجاد می‌كنند. رنگ‌هایی که در کنار هم تداعی‌کننده قایقی چوبی در کنار امواج دریایی آبی و کم‌عمق هستند. استفاده از این ترکیب ذهنی، شما را آرام کرده و بدن را به سكون دعوت می‌كند. نشستن بر روی یک مبل راحتی که از چوبی واقعی ساخته شده باشد و تماشای تلویزیون، در تعطیلات آخر هفته در ویلایی با کف چوبی به رنگ گردویی، دیواری از چوب نارون کرم مایل به زرد، پرده‌های راه‌راه آبی کم‌رنگ و پررنگ و روکش مبلمان آبی با طرحی سبز رنگ، می‌تواند به خوبی آرامتان کند.
    چوب‌های روشن زرد مایل به صورتی، کرم و سفید مایل به زرد از پراستفاده‌ترین چوب‌ها هستند. اگر خلاقیت و جسارت نداشته باشید، شاید این رنگ‌ها را بدون معنای خاصی در کنار هم بگذارید، اما اگر این رنگ‌ها را با رنگ‌های گرم ملایم همنشین کنید نتایج بهتری می‌گیرید. یک سرویس ناهارخوری ساده شش نفره بدون منبت‌کاری همراه با یک رومیزی کتان اخرایی و قالیچه قرمز، فضایی آرام و در عین حال با نشاط را برایتان خواهد ساخت. حتی می‌توانید چوب راش را در کنار چوب گردو یا چنار تیره رنگ قرار دهید. ترکیبی کلاسیک که برای محیط‌های پذیرایی و مهمان‌خانه علاوه بر سنگینی و وقار، راحتی را نیز القا می‌کند.
    تجربه ما در طراحی و ساخت انواع دست ساز های چوبی در کنار خواست و سلیقه شما، محل زندگی، خواب و کارتان را زیبا، آرام و جذاب می کند.

    بستن
محصولات
كنسول برانوش
مبل راكينگ نيشام
كمد زوشا
ميز روشاك
ميز ال سي دي سروشا
صندلي شينا
كنسول ژالان
كنسول و آينه كابان
جلو مبل كهبُد
دراور يوشيتا
كنسول رابو
بوفه ويترين آنوش
كنسول آرتمن
كنسول آينه ارتام
مبل هونياك
مبل پروشات
مبل دياكو
مبل آمستريس
مبل آروشا
ميز راشين
ميز آشينا
ميز دوسار
ميز و صندلي ميچكا
ميز تاشو سونيا
باكس نيسا
جاكفشي سروشا
جالباسي جاكفشي آرمينه
جاكتابي افشار
باكس رانا
ميز تاشو ليانا
ميز لپ تاپ سروشا
ميز ال سي دي ورونيكا
ميز ال سي دي پروشات
صندلي راكينگ پشنگ
صندلی rocking سوفرا
صندلی گردان راشین
نيمكت مگابيز
صندلي تاشو B
صندلي لهستاني B با تشکچه
صندلي نردبان شو
صندلي ناها خوري تاشو ريما B
صندلي كارينا
صندلي تاشو لاوين
صندلي لهستاني B بدون تشکچه
ميز تلفن ناريكا
آينه قدي نيوان
آينه قدي كارا