ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۷۷۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران- شهر قدس- خیابان سی متری شورا- خیابان ساحل -کوچه آیدین بن بست حیدری پلاک۱۱
  • درباره ما : این شرکت در زمینه تهیه و تولید بوم نقاشی و بوم چاپی و کلاف ( چهارچوب ) بوم فعالیت مینماید ؛ شرکت تهیه و تولید جهان بوم مدت ۱۲ سال در این زمینه فعالیت داشته و سالانه بالغ بر صد ها هزار بوم تولید و به بازار عرضه مینماید .انواع بوم معمولی ؛ قابی در سایزهای مختلف و حتی سفارشی تولید و با نازل ترین قیمتها در اختیار مصرف کنندگان قرار میگیرد ؛ و این شرکت افتخار آن را دارد که کلیه بومهای تولید شد ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    این شرکت در زمینه تهیه و تولید بوم نقاشی و بوم چاپی و کلاف ( چهارچوب ) بوم فعالیت مینماید ؛ شرکت تهیه و تولید جهان بوم مدت ۱۲ سال در این زمینه فعالیت داشته و سالانه بالغ بر صد ها هزار بوم تولید و به بازار عرضه مینماید .
    انواع بوم معمولی ؛ قابی در سایزهای مختلف و حتی سفارشی تولید و با نازل ترین قیمتها در اختیار مصرف کنندگان قرار میگیرد ؛ و این شرکت افتخار آن را دارد که کلیه بومهای تولید شده خود را با استفاده از مواد درجه یک موجود دربازار تولید و به مصرف کننده عرضه مینماید .
    همچنین بوم نقاشی و چاپی را بصورت رول در متراژهای ۱۰ ؛ ۲۰ ؛ ۳۰ ؛ ۴۰ و ۵۰ متر با عرض ۱۵۰ تا ۲۳۰ سانتیمتر نیز قابل عرضه میباشد که فروشندگان بزرگ میتوانند این گونه بومها را برای ارائه به مشتریان خود از این شرکت تهیه نمایند .

    ما در حال حاضر در استانهای تهران، البرز، قزوین، گلستان، مازندران، اصفهان، یزد، کرمان، خوزستان، هرمزگان، آذربایجان، کرمانشاه، ایلام و خراسان نمایندگی های فعال داشته و در حال گسترش آن به دیگر استانها می باشیم.

    بستن