ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۹۴۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-باغ سپهسالار-پاساژ اطمینان
  • درباره ما : شرکـت تولیـدی بازرگـانی چـرم مریـم وطـن فعـالیـت خـود را در ۱۳۴۲ ایـن مجموعه در سـال پاسـاژ کمـپانی واقع در کوچه برلن بعنوان تولیدی کفش آغاز کرد. شـرکت تولیـدی بازرگـانی چـرم مریـم وطـن در سال ۱۳۷۸ تحت نام چرم مریم وطن رسما فعالیت خود را با هدف حفظ و ارتقاء ارزش افزوده صنعت چرم و محصولات چرمی، ایجاد اشتغال در داخـل کشور، عرضه مستقیم محصولات چرمی به هموطنان و صادرات به کشورهـای همسایه ب ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکـت تولیـدی بازرگـانی چـرم مریـم وطـن فعـالیـت خـود را در ۱۳۴۲ ایـن مجموعه در سـال پاسـاژ کمـپانی واقع در کوچه برلن بعنوان تولیدی کفش آغاز کرد.

    شـرکت تولیـدی بازرگـانی چـرم مریـم وطـن

    در سال ۱۳۷۸ تحت نام چرم مریم وطن رسما فعالیت خود را با هدف حفظ و ارتقاء ارزش افزوده صنعت چرم و محصولات چرمی، ایجاد اشتغال در داخـل کشور، عرضه مستقیم محصولات چرمی به هموطنان و صادرات به کشورهـای همسایه با به کارگیـری کلیه امکانـات و تـوان بالـقوه ادامه داد.

    ایـن مجموعه با کارخـانه ای به مساحت ۶۰۰۰ متر مربع و به کار گیری بیش از ۱۲۰ نفر از اساتید مجرب در تولید انـواع کیف و کفش هـر روز در حـال پیشرفت است. محصولات این واحـد صنعتی در اکثـر نقـاط کشور در شـعـب و یا از طـریق نمایندگی ها و یا در شعب دیگر برندهای مطرح ملی در دستـرس همـوطنـان عـزیـز مـی باشد.

    در سال۱۳۹۷ مجموعه چرم مریم وطن با توجه به نیاز بازار و ایجاد تغییر مثبت و جلب رضایت بیشتر مشتریان تصمیم به تغییر نام و لوگو مجموعه به برند ام آر ام گرفت . و تقویت کیفیت محصولات تجهیز کیفیت فروشگاه ها و افزایش تعداد فروشگاه ها بر آن شد که رضایت مشتریان گرامی را بیش از پیش جلب کند

    و اکنون با تاسیس فروشگاه آنلاین مجموعه تصمیم داریم مشتریان گرامی به راحتی تمام محصولات را ببیند و با سهولت به نیاز به مراجعه به فروشگاه از تمام ایران قابلیت خرید محصولات مارا داشته باشند.

    بستن
محصولات
کیف زنانه کد 215007 رنگ مشکی
نیم بوت زنانه کد 242020 رنگ عسلی
نیم بوت زنانه کد 242020 رنگ سرمه ای
نیم بوت زنانه کد 242020 رنگ طوسی
نیم بوت زنانه کد 242020 رنگ مشکی
نیم بوت زنانه کد 241007 رنگ عسلی
نیم بوت زنانه کد 241045 رنگ قهوه ای
نیم بوت زنانه کد 242019 رنگ طوسی
کفش مردانه کد 112016 رنگ سرمه ای
کفش مردانه کد 112016 رنگ مشکی
کفش مردانه کد 112016 رنگ قهوه ای
کفش مردانه کد 110002 رنگ عسلی
نیم بوت مردانه کد 141008 رنگ سرمه ای