ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۱۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران- خیابان کریمخان- خیابان استاد نجات الهی-پلاک ۲۶۹
  • درباره ما : شرکت کاغذ حساس نمابر مهر در سال ۱۳۶۳ شروع به فعالیت نموده و بیش از سی سال سابقه درخشان در عرصه ارایه محصولات بانکی داشته و به لطف پروردگار در این سال ها همواره رضایت مشتریان خود را جلب نموده و با کسب تجربه و ارتقاء توانمندی های خود بهبود و پیشرفتی مستمر داشته و در این عرصه همواره پیشرو بوده است. شرک نمابر مهر با ایفای نقش اساسی در صنعت بانکداری کشور به عنوان یک تامین کننده تراز اول با به ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت کاغذ حساس نمابر مهر در سال ۱۳۶۳ شروع به فعالیت نموده و بیش از سی سال سابقه درخشان در عرصه ارایه محصولات بانکی داشته و به لطف پروردگار در این سال ها همواره رضایت مشتریان خود را جلب نموده و با کسب تجربه و ارتقاء توانمندی های خود بهبود و پیشرفتی مستمر داشته و در این عرصه همواره پیشرو بوده است. شرک نمابر مهر با ایفای نقش اساسی در صنعت بانکداری کشور به عنوان یک تامین کننده تراز اول با بهره گیری از افراد مجرب و متخصص در بخش های مختلف سازمان خود است.

    این شرکت با تیم های متخصص تولید و فروش، نیازمندی ها و حساسیت های بانکها، موسسات و شرکتهای محترم مصرف کننده را ارزیابی کرده و برآورده مینماید.

    شرکت نمابر مهر اولین و تنها دارنده گواهی مدیریت کیفیت از کشور آلمان می باشد که در راستای خط و مشی مشتری مداری و پاسخ به اعتماد ایشان به این مهم اهتمام داشته است.

    بستن