ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۴۸۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران -خیابان ولی عصر -خیابان فیاضی ( فرشته ) -پلاک ۶۹-طبقه سوم -واحد ۷
  • درباره ما : شركت وستا با هدف كمك به ارتقاء کيفيت و توسعه مديريت علمی تامین، تولید، فروش و بازاریابی مواد اولیه شیمیایی در سطح کشور و همچنين رويكردهاي نوین در این عرصه در راستاي اهداف ارزشمند موسسان خود در جهت اعتلای صنعت مواد شیمیایی در کشور عزیزمان ایران در سال ۱۳۸۴ با سرمايه­ اي از تخصص و تجربه پا به عرصه وجود نهاده است. این شرکت با اتکاء بر تجارب، دانش فنی و مدیریتی ارزشمند، اعضاء هیات­ ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شركت وستا با هدف كمك به ارتقاء کيفيت و توسعه مديريت علمی تامین، تولید، فروش و بازاریابی مواد اولیه شیمیایی در سطح کشور و همچنين رويكردهاي نوین در این عرصه در راستاي اهداف ارزشمند موسسان خود در جهت اعتلای صنعت مواد شیمیایی در کشور عزیزمان ایران در سال ۱۳۸۴ با سرمايه­ اي از تخصص و تجربه پا به عرصه وجود نهاده است.

    این شرکت با اتکاء بر تجارب، دانش فنی و مدیریتی ارزشمند، اعضاء هیات­ مدیره و کارشناسان همکار که همگی دارای سوابق آموزشی، پژوهشی و اجرایی در زمینه­ های مرتبط می­ باشند، از پشتوانه علمی گسترده و توانمندی­ های لازم جهت ارتقاء سطح فرهنگ و توان علمی، فنی، مدیریتی و راهبردی در سازمان برخوردار بوده و در این جهت چشم ­انداز و ماموریت خود را به شرح ذیل طرح ­ریزی و اعلام می­ نماید.

    بستن
محصولات
وستاپون-پی
وستامون-ان 70
وستاکسینات-ال اس 3
وستاکسینات-او ام اس
وســتـائیــن
وســتانـول-سی جی