ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۹۴۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-پاسداران-نگارستان پنجم-پلاک ۴۹-ساختمان ایده
  • درباره ما : شرکت ایده برتر کیوان در سال ۱۳۷۷ با هدف واردات و توزیع تجهیزات و محصولات مدرن دندانپزشکی و همچنین آموزش علوم نوین مرتبط با حوزه دندانپزشکی، تحت نام تجاری mib تاسیس گردید و اکنون پس از گذشت بیش از ۲۲ سال از فعالیت حرفه‌ای خود، به یکی از مطرح ‌ترین ومعتبرترین برندهای فعال در این حوزه بدل گشته است.شرکت ایده برتر کیوان با تکیه بر یاری خداوند و با به کارگیری نیروهای متخصص بر آن داشت ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت ایده برتر کیوان در سال ۱۳۷۷ با هدف واردات و توزیع تجهیزات و محصولات مدرن دندانپزشکی و همچنین آموزش علوم نوین مرتبط با حوزه دندانپزشکی، تحت نام تجاری mib تاسیس گردید و اکنون پس از گذشت بیش از ۲۲ سال از فعالیت حرفه‌ای خود، به یکی از مطرح ‌ترین ومعتبرترین برندهای فعال در این حوزه بدل گشته است.
    شرکت ایده برتر کیوان با تکیه بر یاری خداوند و با به کارگیری نیروهای متخصص بر آن داشت تا گامی به سوی خود کفایی در زمینه تولید بردارد. در این راستا، با دیدی جامع و طرحی نو و با در نظر گرفتن تمامی جوانب، مهارت‌های نیروی متخصص ایرانی را ارائه می دهد. این شرکت تولید کننده محصولات دندانپزشکی از جمله سیستم ایمپلنت‌های دندانی و پودر استخوان سنتتیک، با برخورداری از نیروهای فنی، امکانات و تجهیزات تولیدی، در راستای یک حرکت ملی مصمم و به تولید و تحویل محصولات با کیفیت مورد نظر استانداردهای این محصول در سطح جهانی می باشد.
    شرکت چشم انداز خود را بر این قرار داده تا به یکی از برترین شرکت‌های منطقه خاورمیانه در خصوص تولید و فروش محصولات دندانپزشکی از جمله سیستم ایمپلنت‌های دندانی و پودر استخوان سنتتیک باشد.
    در این راستا با استقرار سیستم مدیریت کیفیت (ISO ۱۳۴۸۵) به دنبال بالا بردن کیفیت کارایی بخش‌های مختلف سازمان خواهد بود.
    دربخش فنی و مهندسی سعی داریم تا با تحقیقات گسترده تخصصی، انواع مختلف و کاربردی از محصولات جدید و با کیفیت را تولید نماییم تا همچنان نقش خود را در بهبود اوضاع تولید کشور حفظ نماییم.
    در بخش تولید با بررسی و جذب سرمایه، اقدامات لازم برای گسترش همه جانبه توانمندی‌ها و ظرفیت‌های سازمان را در دستور کار خود قرار داده‌ایم. در بعد خارجی نیز در نظر داریم تا با اخذ تاییدیه‌های بین المللی بازار خود را به سایر کشورها گسترش دهیم.

    بستن