ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۹۹۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-خیابان مطهری-خیابان جـم-کوچه افشار -پلاک ۱۶-واحد۳
  • درباره ما : شرکت صنایع ایمنی پوشا در سال ۱۳۷۴ با هدف تولید انواع دستکش‌های آستردار صنعتی فعالیت خود را آغاز نموده است. این شــرکت با دارا بودن خطوط تولید متعدد و کادری مجرب توانایی طــراحی و تولید انواع دستـکش‌های آستـــردار صنعتــی را با ظرفیـت دو میلیون جفت در ســال مطابق استانداردهای روز دنیا دارا می‌باشد این شرکت به عنوان بزرگتـرین تولید کننده دستکش‌های آستردار صنعتی در ایر ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت صنایع ایمنی پوشا در سال ۱۳۷۴ با هدف تولید انواع دستکش‌های آستردار صنعتی فعالیت خود را آغاز نموده است.

    این شــرکت با دارا بودن خطوط تولید متعدد و کادری مجرب توانایی طــراحی و تولید انواع دستـکش‌های آستـــردار صنعتــی را با ظرفیـت دو میلیون جفت در ســال مطابق استانداردهای روز دنیا دارا می‌باشد

    این شرکت به عنوان بزرگتـرین تولید کننده دستکش‌های آستردار صنعتی در ایران سیستم مدیـریت کیفیت خود را بـر اساس استاندارد۲۰۱۵:ISO ۹۰۰۱ اجرا می‌نماید و بهبود مستمر فرآیندها، کیفیت محصولات و رضایت مشتری را سـرلوحه فعالیت‌های خود قـرار داده است.

    کلیه دستکش‌ها مطابق استانداردها و دستورالعمل‌های تدوین شده اتحادیه اروپا طراحی، تولید و بسته بندی می‌گــردند و دارای تاییدیه استاندارد از موسسه ساترا انگلستان می باشند.

    این استانداردها مورد تایید اداره کار و امور اجتماعی ایران نیز می باشد. همچنین آسترهای تمام دستکش ها دارای مواد ضد باکتــری می باشنـد که از بوی بد دستـان و بیماری های پوستــی جلوگیــری می نماید.

    .

    بستن
محصولات
پوشا مقاوم شیمیایی سمباده‌ای
پوشا سوپر
پوشا پترو
دستکش پوشا مقاوم شیمیایی
پوشا مقاوم شیمیایی
دستکش پوشا مکانیک
دستکش پوشا مکانیک
دستکش پوشا مکانیک
دستکش پوشا مکانیک
پوشا خالدار