ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۰۹۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-میدان فردوسی-ابتدای خیابان سپهبد قرنی-ساختمان شماره۲۹
  • درباره ما : شرکت صنعتی فرد ایران با رشد مستمر و گسترش مداوم فعاليت‌هاي توليدي خود طي بیش از ۶۰ سال حضور در عرصه صنعت توزين و ابزار دقيق و با توجه به تمایل روز افزون مشتریان در بازارهای داخلی و خارجی، وسعت كارخانجات را بالغ بر ۴۳.۰۰۰ مترمربع گسترش داده که مشتمل بر ۱۴.۰۰۰ مترمربع زير بناي سالن‌هاي توليد، ۶۰۰ مترمربع ساختمان‌هاي اداري و رفاهي و همچنین فضای اداری واحدهاي ستادي مستقر در دف ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت صنعتی فرد ایران با رشد مستمر و گسترش مداوم فعاليت‌هاي توليدي خود طي بیش از ۶۰ سال حضور در عرصه صنعت توزين و ابزار دقيق و با توجه به تمایل روز افزون مشتریان در بازارهای داخلی و خارجی، وسعت كارخانجات را بالغ بر ۴۳.۰۰۰ مترمربع گسترش داده که مشتمل بر ۱۴.۰۰۰ مترمربع زير بناي سالن‌هاي توليد، ۶۰۰ مترمربع ساختمان‌هاي اداري و رفاهي و همچنین فضای اداری واحدهاي ستادي مستقر در دفتر مركزي که در حال حاضر بالغ بر ۱.۲۵۰ مترمربع می‌باشد.

    با انتقال تكنولوژي باسكول‌هاي بتن‌فلز پيش‌ساخته و بهينه‌سازي آن و پتانسیل موجود در بازار آنها و ضرورت تسريع در حمل‌و نقل داخلي كارخانجات، تجهيزات پيشرفته و مدرني همانند تعداد قابل ملاحظه‌اي جرثقيل‌هاي سقفي با ظرفيت‌هاي متنوع از ۵ تا ۳۰ تن، گيوتين، دستگاه‌هاي جوش و ركتي فاير، ايستگاه‌هاي مركزي بتن، آزمايشگاه‌هاي متنوع كنترل كيفيت، قالب‌هاي انبوه جهت توليد سازه‌هاي بتني، دستگاه تراش، برش پلاسما، فرز و... نصب گرديده و لذا با توجه به وسعت فضاي توليدي و تجهيزات مزبور و تاسيسات رفاهي جهت كاركنان، اين شركت را در حال حاضر به عنوان بزرگترين واحد توليدي باسكول‌هاي جاده‌اي در سطح منطقه قرار داده و در تولید محصولات ابزار دقیق در صنعت خود پیشرو و هم‌اکنون در رده ۸ شرکت برتر جهان در صنعت توزین به شمار آمده و به لحاظ تعداد تولید و به تأیید بسیاری از خریداران و تأمین‌کنندگان داخلی و خارجی، دارای بزرگترین کارخانه سازنده سازه‌های بتنی پیش‌ساخته جهان در صنعت توزین می‌باشد.

    علاوه بر سرمايه‌گذاري‌هاي ثابت فوق‌الذکر با استفاده از فن‌آوري‌هاي نوين و در جهت سهولت دسترسي مشتريان دو لينك خط دور شوال تلفن چهار شماره‌اي ۸۲۳۴ و ۸۱۶۶ در ستاد مركزي نصب گرديده كه در حوزه شماره‌هاي داخلي تا ۹۹۹۹ قابليت دستري داشته كه در ارتباط برون سازماني نقش بسزايي را داشته است.

    سيستم جامع مكانيزاسيون شامل نرم‌افزارهاي متعدد فروش، بازاريابي، خدماتي، مالي و اداري منصوبه در شركت كه به صورت وب در دسترس كليه مشتريان و نيروهاي ستادي، توليدي و پشتيباني قرار گرفته، شركت را در حوزه ابزار دقيق و كاليبراسيون در تراز كمپاني‌هاي معتبر بين‌المللي قرار داده است.

    وجود آزمايشگاه آكروديته و همكار سازمان ملي استاندارد در قالب يكي از شركت‌هاي گروه بنام شرکت صنایع پارس سيوان الكتريك با مدرن ترين تجهيزات آزمايشگاهي بازوي بسيار مطمئن براي اين گروه بوده كه با رصد كيفيت و حساسيت و دقت سيستم‌هاي منصوبه ضريب اطمينان ما را به محصولات توليدي مان مستمراً افزايش مي‌دهد. مجموع نيروهاي شاغل در كليه واحدهاي تحت پوشش در حال حاضر بيش از ۵۰۰ نفر بوده كه عمدتاً فارغ‌‌التحصيل دوره‌هاي كارداني، كارشناسي، كارشناسي ارشد و دكتري مي‌باشند.

    شاخص‌ترين واحد در اين شركت از ديرباز تاكنون واحد R&D بوده كه از بدو تاسيس تا امروز موفق گرديده پروژه‌هاي وزين و پيچيده عملي و منحصر به فردي را در سطح كشور همچون، تست‌بالانسينگ، سيستم‌هاي متنوع توزين ديناميك و... را مطالعه، طراحي، ساخت، نصب و راه‌اندازي و نگهداري نمايد. توانمندي بالفعل و پتانسيل بالقوه گروه باعث گردید تا مسئولين عالي‌رتبه سازمان بنادر و دريانوردي و گمرگات از سال ۱۳۸۵ تاكنون راهبري سيستم‌هاي توزين در بزرگترين مجتمع بندري خاورميانه (شهيد رجايي و شهید باهنر) را به گروه توزين واگذار نمايند.

    انتخاب گروه توسط نهادهاي حكومتي همچون، وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان ملي استاندارد، وزارت تعاون، كار، رفاه و امور اجتماعي در ساليان متوالي به عنوان واحد توليدي نمونه منبعث از آرمان‌هاي متعالي موسس مجموعه كه در سال ۲۰۱۱ ميلادي به عنوان مرد سال اندازه شناسي در جهان انتخاب گردیده، شده است.

    نصب بيش از ۱۱,۵۰۰ دستگاه انواع باسکول در اقصي نقاط كشور، كشورهاي آسياي ميانه، افغانستان، عراق و حتي آفريقا در طي بیش از دو دهه حضور در عرصه اقتصادي كشور ناشي از تلاش مديران و كاركنان متعهد، دلسوز، خلاق و مبتكري است كه هماره اهداف استراتژيك سازمان را مد نظر قرار داده و مشتري را نه تنها محور فعاليت خود بلكه ولي‌نعمت و مركز ثقل فعاليت خود مي دانند. لذا در حال حاضر قادريم كه ماهيانه ۲۰۰ دستگاه باسكول در مدل‌هاي متنوع، ظرفيت‌های مختلف و ابعاد گوناگون، توليد، نصب و راه اندازي نمايد.

    بستن
گواهی نامه ها
لوح تقدير کارآفرين برتر در سال 1393
تنديس پلاتينيوم کيفيت و تکنولو‍ژي ازآلمان
تنديس طلايي برترين شرکت ايران در سال 1392
دريافت گواهينامه صادرات به اروپا در سال 2013
محصولات
باسكول مركب روي زمين مدل P30
باسكول مركب داخل زمين مدل P40
باسكول مركب روي زمين مدل P50
باسكول مركب روي زمين مدل P51
باسكول مركب روي زمين مدل C30
باسكول مركب داخل زمين مدل C40
باسكول تمام فلز داخل زمين مدل M40
باسكول دامپ تراك
تبديل باسكول مكانيك به تمام الكترونيك
تبديل باسكول مكانيك به نيمه الكترونيك
سيستم‌های توزين قطاركش
فونداسيون پيش ساخته
لودسل فشاري سارتوريوس ساخت آلمان
لودسل فشاري سنسوكار ساخت اسپانيا
لودسل فشاري فلينتك ساخت سريلانكا
نشاندهنده TEC1610
نشاندهنده TEC1200
نشاندهنده TEC1100
نشان دهنده TEC 850
نشان دهنده TEC 850S
نشان دهنده TEC 840
نشان دهنده TEC 840 S
جعبه تقسيم پتانسيومتري
جعبه تقسيم ضد رطوبت
باسکولت
باسکول کفه ای
باسکول دام كش
باسكول قله سنگ كش
باسكول توزين فلزات
باسكول آويز كنترلي مدل XZP
باسكول آويز كنترلي مدل XZ1
توزين بچينگ
ترازوی فروشگاهی TEC 125
توزین هاپر
تعمير و نگه داري باسكول
قطعات محصول توزين
باسكول محوركش
نرم افزار توزين
سيستم جامع كنترل هوشمند باسكول جاد ه اي
سيستم حمل و نقل هوشمند
محصولات صنعتي
محصولات تجاري