ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۴۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : مازندران-سواد کوه-شیرگاه-شهرک صنعتی بشل-فاز ۲
  • درباره ما : کارخانه آرینا داروی شمال با هدف تحقیق، توسعه و تولید مکمل های ویتامینه و معدنی مورد نیاز صنعت دام، طیور و آبزیان در منطقه شمال کشور تاسیس شده و تولیدات خود را بر مبنای آخرین اطلاعات و دانش موجود در مراجع معتبر جهانی منطبق بر قوانین سازمان دامپزشکی کشور آغاز نمود. این شرکت با تجیز آزمایشگاه مدرن، نصب و راه اندازی پیشرفته ترین ماشین آلات صنایع داروسازی، اقدام به همگام سازی کامل اهداف ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    کارخانه آرینا داروی شمال با هدف تحقیق، توسعه و تولید مکمل های ویتامینه و معدنی مورد نیاز صنعت دام، طیور و آبزیان در منطقه شمال کشور تاسیس شده و تولیدات خود را بر مبنای آخرین اطلاعات و دانش موجود در مراجع معتبر جهانی منطبق بر قوانین سازمان دامپزشکی کشور آغاز نمود.

    این شرکت با تجیز آزمایشگاه مدرن، نصب و راه اندازی پیشرفته ترین ماشین آلات صنایع داروسازی، اقدام به همگام سازی کامل اهداف و فرآیند های کاری خود بر اساس موازین GMP نموده و در همین راستا موفق به تولید مکمل های ویتامینه و معدنی با کیفیت عالی و جهانی شده است.

    برای در دسترس بودن مکمل های غذایی و اطمینان از سلامت شبکه توزیع این شرکت محصولات خود را توسط واحد فروش حرفه ای که در شرکت مستقر می باشد در بسته بندی های زیبا و مناسب به سراسر کشور ارسال می نماید.

    بستن
محصولات
مکمل مرغ گوشتی
مکمل مرغ مادر
مکمل والد نر
مکمل مرغ تخمگذار
پرمیکس ویتامینه
پرمیکس ویتامینه
پرمیکس ویتامینه
پرمیکس ویتامینه
پرمیکس ویتامینه
زینک
مس
منگنز
پرمیکس آلی
سه گانه