ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۱۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : قزوین -خیابان شهید بابایی ( دانشگاه ) -کوچه ۱۸ (شیوا) -پلاک ۵ -طبقه ۴
  • درباره ما : بازرگانی فندق طلایی در سال ۱۳۷۰ توسط آقای علیرضا رضایی فعالیت تجاری خود را بصورت تک محصولی آغاز نمود و بعد از گذشت چند سال با تلاش و پشتکار فعالیت خود را به صورت چند محصولی گشترش داد و توانست با افتخار لقب پدر فندق ایران را به خود اختصاص دهد.فندق طلایی را میتوان پیشگام ورود مغز فندق به صنعت شیرینی وشکلات ایران دانست ، این مهم با همکاری و ابتکار شرکت معظم مینو برای اولین بار در ایران اتفا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    بازرگانی فندق طلایی در سال ۱۳۷۰ توسط آقای علیرضا رضایی فعالیت تجاری خود را بصورت تک محصولی آغاز نمود و بعد از گذشت چند سال با تلاش و پشتکار فعالیت خود را به صورت چند محصولی گشترش داد و توانست با افتخار لقب پدر فندق ایران را به خود اختصاص دهد.
    فندق طلایی را میتوان پیشگام ورود مغز فندق به صنعت شیرینی وشکلات ایران دانست ، این مهم با همکاری و ابتکار شرکت معظم مینو برای اولین بار در ایران اتفاق افتاد.
    رسالت این مجموعه به عنوان یکی از اصلی ترین قیمت گذاران این محصولات ، تولید و فرآوری خشکبار با کیفیت بالا و قیمت مناسب می باشد. این مجموعه فعالیت خود را به صورت کاملا مکانیزه با رعایت دستور العمل های بهداشتی روز دنیا در راستای خدمت به مردم عزیز کشورمان روز به روز پیشرفته و گسترده تر می نماید.

    بستن