ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۵۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران – بلوار میرداماد – برج رز – طبقه دهم – واحد ۱۰۰۷
  • درباره ما : گروه سنگ ایران زمین ، فعالیت معدنی خود را در سال ۱۳۶۶ با استخراج سنگ کوپ در معدن عباس آباد آغاز کرد و با تلاش در دو سال متوالی ۱۳۷۲ و ۱۳۷۳ عنوان معدن کار و پیمانکار نمونه کشوری را به خود اختصاص داده است.این مجموعه در سال ۱۳۸۷ اولین مجموعه فرآوری سنگ تایل خود را ، راه اندازی کرد و در طی دو سال متوالی موفق به بهره برداری از معادن مرمریت قرمز بهار ، تراورتن آبنوره و مرمریت کرم شاهین شد.همچن ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    گروه سنگ ایران زمین ، فعالیت معدنی خود را در سال ۱۳۶۶ با استخراج سنگ کوپ در معدن عباس آباد آغاز کرد و با تلاش در دو سال متوالی ۱۳۷۲ و ۱۳۷۳ عنوان معدن کار و پیمانکار نمونه کشوری را به خود اختصاص داده است.
    این مجموعه در سال ۱۳۸۷ اولین مجموعه فرآوری سنگ تایل خود را ، راه اندازی کرد و در طی دو سال متوالی موفق به بهره برداری از معادن مرمریت قرمز بهار ، تراورتن آبنوره و مرمریت کرم شاهین شد.
    همچنین گروه سنگ ایران زمین ، در سال ۱۳۹۲ به عنوان تعاونی برتر استانی و کشوری و در سال ۱۳۹۳ به عنوان ایمن ترین مجموعه استانی انتخاب گردیده است.
    هم اکنون این مجموعه در زمینه تولید سنگ های تراورتن ، مرمریت و چینی به صورت اسلب و تایل ، با استفاده از دستگاه های پیشرفته و بروز سنگبری و با بکارگیری تیمی مجرب ، قوی و با سابقه در امر تولید سنگ یکی از فعالترین تولیدکنندگان سنگ های ساختمانی در این منطقه میباشد.
    این مجموعه با داشتن هفت مجموعه معدنی که شامل سنگ های تراورتن در طیف رنگ های سفید ، کرم سیلور ، دودی ، طلایی و رنگی و مرمریت در رنگ های کرم ، قرمز و مشکی و همچنین چینی سفید میباشد که قادر به استخراج ، تولید و فرآوری آنها شده است . که بتواند محصولات خود را با بهنرین کیفیت و مطابق با استانداردهای جهانی عرضه نماید.
    گروه سنگ ایران زمین اکنون بر آن است که بتواند با تولید و فرآوری محصولات معادن خود در سایز های مختلف اسلب و تایل با تجهیزات خط تولید مدرن و بروز مطابق با استانداردهای جهانی در بازارهای داخلی و خارجی فعالیت های گسترده داشته باشد و بتواند محصولات خود را به کشور های مصرف کننده صادر نماید.

    بستن
محصولات
تراورتن عباس آباد
تراورتن آبنوره
تراورتن آب گراپ تفرش
مرمریت شاهین شهرکرد
معدن قرمز بهار