ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۱۱۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران- خیابان مقدس اردبیلی- نرسیده به پالادیوم- کوچه شیرین- پلاک ۱۰
  • درباره ما : شرکت دانش‌بنیان آلفا در سال ۱۳۹۵ به ثبت رسیده است. این شرکت که با تمرکز بر فعالیت‌های دانش‌بنیان بر روی محصولات اکسیدی سرامیکی کار خود را آغاز نموده است، مطالعات و آزمایش‌های گسترده‌ای را در خصوص تولید محصولات مورد نیاز صنایع مختلف در رابطه با اکسید آلومینیوم انجام داده است. اکسید آلومینیوم (آلومینا) که یکی از محصولات فرآیند بایر می‌باشد در صنایع مختلفی چون: ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت دانش‌بنیان آلفا در سال ۱۳۹۵ به ثبت رسیده است. این شرکت که با تمرکز بر فعالیت‌های دانش‌بنیان بر روی محصولات اکسیدی سرامیکی کار خود را آغاز نموده است، مطالعات و آزمایش‌های گسترده‌ای را در خصوص تولید محصولات مورد نیاز صنایع مختلف در رابطه با اکسید آلومینیوم انجام داده است. اکسید آلومینیوم (آلومینا) که یکی از محصولات فرآیند بایر می‌باشد در صنایع مختلفی چون: صنعت نسوز و دیرگدازها، پایه کاتالیست، ابزارهای سایش و خردایش، صنایع لعاب و سرامیک و تولید مواد مقاوم به شعله کاربرد دارد و به دلیل عدم تولید محصول با کیفیت مناسب در داخل کشور عمدتا به عنوان یک محصول وارداتی شناخته می‌شود. شرکت آلفا با انجام مطالعات بر روی خواص ساختاری، فیزیکی و شیمیایی اکسید آلومینوم و انجام آزمایش‌های مختلف و بهینه‌سازی متغیرهای فرآیند توانسته است به دانش فنی تولید گریدهای مختلف اکسید آلومینوم که در صنایع فوق مورد استفاده قرار می‌گیرند، دست یابد. خواص فیزیکی، شیمیایی و ساختاری مورد نیاز برای استفاده از اکسید آلومینوم در صنایع مختلف نیازمند انجام فرآیندهای خاص و بعضا پیچیده می‌باشد که طراحی فرآیندها و تولید محصول بخشی از فعالیت‌های شرکت آلفا بوده است.

    پس از تولید محصول و عرضه آن به مشتریان داخلی و خارجی خواص ساختاری، فیزیکی و شیمیایی محصول نیمه‌صنعتی تولید شده مورد تایید مشتریان عمده این محصول بویژه در صنایع پایه کاتالیست، دیرگداز و عایق، ابزار سایش و خردایش، لعاب و سرامیک و مواد مقاوم به شعله قرار گرفته است و بر اساس مقایسه‌ای که با گریدهای جهانی آلومینا انجام شده است، محصول تولیدی امکان رقابت با محصولات مشابه خارجی را از نظر کیفیت و قیمت داشته است.

    شرکت آلفا دانش فنی تولید محصولات با ترکیب شیمیایی مورد نظر برای صنایع، دانه‌بندی و خواص فیزیکی و ساختاری معین را دارا می‌باشد و امکان تولید محصول مورد نیاز بر اساس سفارش مشتری وجود دارد.

    بستن
محصولات
صنایع تولید دیرگداز و عایق‌ها
صنایع تولید ابزارهای خردایش (گلوله‌های آسیاب)
صنایع تولید لعاب و سرامیک
صنایع تولید مواد ساینده
صنایع تولید کاتالیست
صنایع تولید مواد مقاوم در برابر شعله