ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۰۲۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران -جاده آبعلی -منطقه صنعتی خرمدشت -خیــابان دانــش ۸ -پــلاک ۲۴
  • درباره ما : شرکت آرمان تردد صدرا با حضور جمعی از کارشناسان با سابقه صنعت ترافیک و با هدف تولید و تامین تجهیزات و علائم ترافیکی مورد استفاده در شهرها و جاده های کشور تاسیس شده است. همچنین درراستای ایمن سازی معابر و جاده ها، ارائه خدمات به شهرداری ها، ادارات راه استانها و پیمانکاران مرتبط با این دو نهاد، از دیگر اهداف تشکیل شرکت آرمان تردد صدرا می باشد. محصولات و خدمات شرکت به سه بخش اصلی زیر قابل تق ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت آرمان تردد صدرا با حضور جمعی از کارشناسان با سابقه صنعت ترافیک و با هدف تولید و تامین تجهیزات و علائم ترافیکی مورد استفاده در شهرها و جاده های کشور تاسیس شده است. همچنین درراستای ایمن سازی معابر و جاده ها، ارائه خدمات به شهرداری ها، ادارات راه استانها و پیمانکاران مرتبط با این دو نهاد، از دیگر اهداف تشکیل شرکت آرمان تردد صدرا می باشد.

    محصولات و خدمات شرکت به سه بخش اصلی زیر قابل تقسیم هستند:

    محصولات ترافیکی الکترونیکی (برقی و سولار)

    علائم ترافیکی و راهنمایی عمودی (شامل انواع تابلوهای ترافیکی)

    علائم ترافیکی و راهنمایی افقی (استوانه ایمنی، سرعتگیر، چشم گربه ای و ...)

    شرکت، علاوه بر تولید و عرضه محصولات فوق، آماده عرضه محصولات میانی خود نیز می باشد. از جمله محصولات میانی میتوان به "فریم خام تابلوهای انتظامی (بدون شبرنگ)" و یا "بدنه و ماجول چراغهای راهنمایی"، اشاره کرد.

    تمامی محصولات شرکت مطابق آخرین استانداردهای روز دنیا تولید شده و برحسب نوع محصول، دارای گارانتی مدت دار می باشد. مدت گارانتی هر محصول در برگه مشخصات فنی مربوطه درج شده است.

    بستن
محصولات
چراغ چشمک زن سولار
گل میخ سولار
سرعتگیر لاستیکی 90×33
تابلو سولار شبکار
تابلو چشمک زن برقی
استوانه ایمنی