ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۰۰۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران - بلوار مرزداران - خیابان ابراهیمی - برج الوند - طبقه سوم اداری - واحد ۳۰۷
  • درباره ما : در پي رشد روزافزون تقاضاي انرژي الكتريكي و نياز به فوريت ورود نيروگاه ها، خطوط انتقال، پست هاي فشارقوي و شبكه‌هاي توزيع نيروي برق در سيستم برق رساني كشور، گروهي از مديران، كارشناسان ارشد، كارشناسان، متخصصين و تكنسين‌هاي مجرب صنعت برق بر آن شدند تا با پايه‌گذاري شركت ‌مهندسين مشاور معيار توسعه نيرو ، گامي فراتر در راستاي پيشبرد اهداف توسعه و گسترش شبكه كنوني كشور بردار ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در پي رشد روزافزون تقاضاي انرژي الكتريكي و نياز به فوريت ورود نيروگاه ها، خطوط انتقال، پست هاي فشارقوي و شبكه‌هاي توزيع نيروي برق در سيستم برق رساني كشور، گروهي از مديران، كارشناسان ارشد، كارشناسان، متخصصين و تكنسين‌هاي مجرب صنعت برق بر آن شدند تا با پايه‌گذاري شركت ‌مهندسين مشاور معيار توسعه نيرو ، گامي فراتر در راستاي پيشبرد اهداف توسعه و گسترش شبكه كنوني كشور بردارند.

    با توجه به اينكه كليه تجهيزات تشكيل‌دهنده نيروگاه ها، خطوط انتقال، پست هاي فشارقوي و شبكه‌هاي توزيع از اهميت ويژه‌اي برخوردار بوده و احداث يا توسعه اين مجموعه‌ها از نظر اقتصادي مستلزم سرمايه‌گذاري سنگين مي‌باشد، لذا طراحي بهينه جهت كاهش هزينه‌هاي پروژه و همچنين انتخاب مناسب تجهيزات حائز اهميت است.

    مهندسين شركت معيار توسعه نيرو، با تبادل نظر و كسب اطلاع از كليه نيازمندي هاي طرح كارفرمايان و با دسترسي به اطلاعات و تكنولوژي‌هاي روز دنيا در زمينه تامين، انتقال و توزيع انرژي الكتريكي، راهكارهاي مناسب را جهت ارائه بهترين خدمات مهندسي و مشاوره، با بهترين كيفيت و بالاترين دقت در كوتاه ترين زمان ممكن پيشنهاد مي‌نمايند.

    بهره‌گيري از مهندسين و متخصصين باتجربه در زمينه‌هاي مختلف صنعت برق، به شركت ‌مهندسين مشاور معيار توسعه نيرو این امكان را داده است تا با تلفيق تئوري علوم فني- مهندسي با تجربيات خود و بكارگيري نرم‌افزارهاي تخصصي روز دنيا به طراحي، انتخاب تجهيزات و نظارت دقيق بر انجام فعاليت‌هاي اجرايي به عنوان اركان اصلي يك پروژه اهتمام ورزد.

    اميد است با همكاري كارفرمايان، اين شركت در راستاي سياست هاي دولت محترم و درجهت نيل به اهداف عالي توسعه اقتصادي كشورعزيزمان و همچنين افزايش بهره‌وري پيش رود.

    بستن
گواهی نامه ها
گواهینامه صلاحیت مشاور
گواهینامه ایزو 9001:2008
گواهینامه ایزو 9001:2000
گواهینامه ارزیابی سیستم مدیریت کیفیت
محصولات
سیستم‌های خورشیدی