ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۴۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : تبریز-جاده قدیم تهران-بالاتر از کارخانه پپسی-تولیدی ادکلن گابی ین
  • درباره ما : پرسنل تجاری گابی ین پس از چندین سال موفقیت در زمینه صادرات و واردات محصولات با کیفیت و ارائه خدمات بهتر نقشی مهم را در صنعت و خدمت به توسعه تجارت این مرز و بوم ایفا کرده است.و اینک پس از ۷ سال تلاش مداوم ، کسب تجربه بین المللی و شرکت در نشست ها و کلاس های آموزشی در ترکیه ، فرانسه و اسپانیا در زمینه اسانس ، رایحه و فرمولاسیون موفق شد اولین خط تولید ادکلن با استاندارد و معیارهای بین المللی ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    پرسنل تجاری گابی ین پس از چندین سال موفقیت در زمینه صادرات و واردات محصولات با کیفیت و ارائه خدمات بهتر نقشی مهم را در صنعت و خدمت به توسعه تجارت این مرز و بوم ایفا کرده است.
    و اینک پس از ۷ سال تلاش مداوم ، کسب تجربه بین المللی و شرکت در نشست ها و کلاس های آموزشی در ترکیه ، فرانسه و اسپانیا در زمینه اسانس ، رایحه و فرمولاسیون موفق شد اولین خط تولید ادکلن با استاندارد و معیارهای بین المللی را در ایران راه اندازی کند ، به طوریکه در وهله اول با تولید یک مدل ( خودکاری ) و در ۸ رایحه شیک و استقبال مردم و ارتقای تدریجی ، اینک افتخار دارد که با تولید ۲۰۰ مدل و بیش از ۴۰۰ رایحه دوست داشتنی به هموطنان عزیز ، گامی مهم در پاسخ به رضایت مشتریان و اعتلای سطح تولید کشور عزیزمان برداشته است و یقینا رسیدن به این عنوان مهم بدون حمایت و تلاش های کل مجموعه تولیدی ، نمایندگی ها و مخصوصا مشتریان امکان پذیر نبوده و نخواهد بود.
    در عصر حاضر که بحث قیمت ، کیفیت و خدمات پس از فروش ، آشنایی با بازار بومی هر منطقه و کشور ، داشتن اطلاعات کافی در تولید ، تجارت و مدیریت زبان حرف اول را میزند .
    تولیدی گابی ین امیدوار و تلاش می کند رضایت تک تک مشتریان را در زمینه محصولات خود کسب و گامی موثر را در راستای اعطای ایران عزیز برداشته باشد.

    بستن
محصولات
INTERIOR GOLD D`Hermes 100 ml
Alien 100 ml
212SX FOR WOMEN BIG MODERN 45ml
GABIYEN BUBBLEGUM
MEKLOTUS BLACK Fierce 100 ml
Handmade Black Opium