ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۱۷۰ بار
امتیاز :
  • یوتیوب : https://www.youtube.com/channel/UCDCiUHg8V5nWJbNgw-jUHzQ
  • آدرس : تهران - قرچک- شهرک صنعتی قرچک - انتهای بلوار صنعت - کارخانه پارچه رومبلی ایاز
  • درباره ما : شرکت جهان اروم ایاز در صنعت پارچه کشور، به عنوان یک شرکت جوان اما غنی و برخوردار (بهره‌مند )از تجربه گرانبهای حضور و فعالیت مستمر بالغ بر ۲۳ سال در صنعت پارچه کشور، با همت و تلاش بی وقفه جمعی از کارآفرینان مجرب و خلاق و با تکیه برهمان تجربه طولانی و ارزشمند و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی ، در سال ۱۳۹۷ تاسیس گردید. کارخانه این شرکت در همان ابتدای راه با بهره مندی حداکثری از تجارب بلند ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت جهان اروم ایاز در صنعت پارچه کشور، به عنوان یک شرکت جوان اما غنی و برخوردار (بهره‌مند )از تجربه گرانبهای حضور و فعالیت مستمر بالغ بر ۲۳ سال در صنعت پارچه کشور، با همت و تلاش بی وقفه جمعی از کارآفرینان مجرب و خلاق و با تکیه برهمان تجربه طولانی و ارزشمند و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی ، در سال ۱۳۹۷ تاسیس گردید. کارخانه این شرکت در همان ابتدای راه با بهره مندی حداکثری از تجارب بلند مدت اعضای هیئت مدیره و سرمایه‌گذاران و با اتکا به شناخت کافی از ویژگی ها و شرایط بازارهای داخلی و منطقه‌ای در فضایی به مساحت ۴۵ هزار و ۵۰۰ متر مربع و با ظرفیت اسمی ۳۳ میلیون و ۶۰۰ هزار متر مربع تولید، احداث و طی ۱۸ ماه به بهره‌برداری رسید تا بتواند اقدام مثبت و اثربخشی در راستای اعتلای کشور و نیل به فرمایشات ارزشمند مقام معظم رهبری مبنی بر ((رونق تولید، حمایت از کار و سرمایه ایرانی))، انجام دهد. شرکت جهان اُروم ایاز مفتخر است که توانسته با سرمایه‌گذاری پویایی خود، مانع از خروج ۵۰ میلیون دلار ارز ناشی از تجارت، یک کسب و کار موفق در مقیاس منطقه‌ای و جهانی شود و از این طریق خود را در بهبود شاخص های اقتصادی کشور عزیزمان نظیر تولید ناخالص داخلی، اشتغال نیروی کار و… سهیم دانسته و به آن می بالد.

    شرکت جهان اُروم اُیاز خود را متعهد و ملزم به ارزش آفرینی برای سرمایه های مادی و انسانی دانسته و در این راستا با برنامه‌ریزی اقدامات مناسب توانسته زمینه اشتغال و رشد بیش از ۷۵۰ نفر به طور مستقیم و ۱۰ هزار نفر به طور غیر مستقیم را ایجاد نماید.

    این شرکت از ابتدای تاسیس با شعار ((اُیاز جهانی می‌شود)) و سرلوحه قرار دادن چشم انداز ((سرآمد بودن در صنعت پارچه رومبلی و پرده ای))، موفق به راه اندازی و بهره برداری صفر تا صد خط تولید پارچه مشتمل بر بخش‌های وارپینگ بافت، تکمیل رنگرزی و تاسیسات و تجهیزات جانبی آن مشتمل بر سیستم های تهویه و تصفیه هوا، تصفیه خانه آب و… مطابق با آخرین تکنولوژی روز دنیا در این صنعت شد تا بتواند علاوه بر کسب سهم ۷۰ درصدی از بازار پارچه رو مبلی و پرده ای ایران، گام‌های اثر بخشی نیز در زمینه حفظ محیط زیست و ایجاد یک محیط کار ایمن و پایدار بردارد و گوی سبقت و رقابت را از عرضه کنندگان خارجی و واسطه‌ها بروباید و تولیدکنندگان داخلی صنایع پایین دستی را به استفاده از پارچه استاندارد ایرانی به جای انواع خارجی ترغیب کند. بدین لحاظ این شرکت توانسته به یک رقیب جدی و و اثرگذار برای سایر رقبای خارجی بدل شود.

    این شرکت همچنین مفتخر است که با تکیه بر تجارب و اعضای هیئت مدیره و با استفاده از دانش تخصصی و توانمندیهای پرسنل خود توانسته در مدت کوتاهی محصولاتی استاندارد و با کیفیت تولید کند که علاوه بر تامین الزامات مورد نظر در استانداردهای صنعت نساجی نظیر OEKO۱۰۰ و کسب گواهینامه های آنها، نظر مثبت و احساس رضایتمندی مصرف کنندگان و فعالان این حوزه صنعت نساجی را جلب نماید.

    این شرکت خود را ملزم به حضور تعیین‌کننده در بازارهای منطقه‌ای و استاندارد ملی ایران و جهانی می‌دانند و برای همین منظور نیزعلاوه بر بهره مندی از تکنولوژی و دانش روز فرهنگی شایسته و غنی در سطوح مختلف سازمانی تسری داده که همه سرمایه های انسانی شرکت در هر سطح سازمانی، به اهمیت این موضوع واقف بوده و خود را جزئی از آن می‌دانند.

    حضور فعال شرکت در نمایشگاه ها و بازارهای تخصصی در سطح منطقه و اروپا شواهدی دال بر تایید این عزم میباشد. از جمله این موارد می‌توان به شرکت در نمایشگاههای اشاره نمود.

    بستن