ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۸۸ بار
امتیاز :
  • لینک آپارات : https://www.aparat.com/mammutdiesel
  • آدرس : تهران-کیلومتر ۱۴ جاده مخصوص کرج-شماره ۱۵۸
  • درباره ما : شركت ماموت ديزل در سال ۱۳۸۸، به‌عنوان نماينده انحصاري خدمات پس از فروش کامیون‌های اسكانيا در ايران آغاز به فعاليت نمود و با گسترش بازار هدف خود، در حال حاضر در سه حوزه: ۱- توليد و خدمات پس از فروش کامیون‌های اسكانيا۲- خدمات پس از فروش تريلر و کاربری‌های توليدي مجتمع صنعتي ماموت۳- فروش و خدمات پس از فروش محصولات ديزل ژنراتور اسكانيامشغول به فعالیت می باشد.۱- تولید و خ ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شركت ماموت ديزل در سال ۱۳۸۸، به‌عنوان نماينده انحصاري خدمات پس از فروش کامیون‌های اسكانيا در ايران آغاز به فعاليت نمود و با گسترش بازار هدف خود، در حال حاضر در سه حوزه:

    ۱- توليد و خدمات پس از فروش کامیون‌های اسكانيا
    ۲- خدمات پس از فروش تريلر و کاربری‌های توليدي مجتمع صنعتي ماموت
    ۳- فروش و خدمات پس از فروش محصولات ديزل ژنراتور اسكانيا
    مشغول به فعالیت می باشد.
    ۱- تولید و خدمات پس از فروش کامیون های اسكانيا

    همكاري تجاري ۲ برند معتبر و جهاني ماموت و اسكانيا، كيفيت بالاي محصولات و همچنين ارائه برترين خدمات پس از فروش در سطح كشور، استقبال کم‌نظیري را در ميان مردم ايران بوجود آورد، به طوريكه در اندك زماني محصولات اسكانيا توانستند بزرگترين سهم خودروهاي تجاري در ايران را به خود اختصاص دهند، اين استقبال گسترده موجب گرديد تا در سال ۲۰۱۰ ايران به‌عنوان چهارمين و در سال ۲۰۱۲ به‌عنوان سومين بازار فروش محصولات اسكانيا در جهان معرفي و همه ساله در ميان بازارهاي استراتژيك شركت اسكانيا قرار گيرد.

    استقبال مردم ايران و پشتوانه صنعتي، باعث گرديد تا شركت ماموت ديزل، ايجاد خط توليد کامیون‌های اسكانيا را در دستور كار خود قرار دهد. پروژه احداث خط توليد در خردادماه سال ۸۹ آغاز و در كمتر از ۶ ماه به بهره‌برداری رسيد.

    شركت اسكانيا به‌عنوان تنها شرکت‌ معتبر اروپايي در عرصه خودروهای سنگين، برخلاف ساير خودروسازان اروپايي، در طي سال‌های سخت اقتصادي دهه ۹۰، در زمینه ارائه برترين محصولات، خدمات و كسب رضايت مشتريان قدم برداشته و فعالیت‌های خود را در كشور ايران گسترش داد.

    شركت ماموت ديزل نیز در همین راستا، با دارا بودن شبكه گسترده نمايندگان، نيروي انساني متخصص و تجهيزات استاندارد، نسبت به ارائه خدمات پس از فروش به کامیون‌های اسكانيا اقدام نموده و با تلاش در راستای ارتقاء و بهبود مستمر در تمامی زمینه ها، موفق به كسب عنوان برترين شركت ارائه‌دهنده خدمات پس از فروش خودروهاي سنگين گرديد.

    كسب اين موفقيت در ۴ دوره متوالي در سال‌های ۹۲، ۹۳، ۹۴ و ۹۵ در ارزیابی‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنين شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران بيانگر كيفيت بالاي خدمات و اهميت جايگاه مشتريان اين شركت می‌باشد.
    ۲- خدمات پس از فروش تريلر و کاربری‌های توليدي مجتمع صنعتي ماموت

    مجتمع صنعتي ماموت از ديرباز در خصوص ساخت تريلر و كاربري در كشور ايران، فعال بوده و به‌عنوان بزرگترين و برترين تولیدکننده در آن حوزه شناخته می‌شود؛ شركت ماموت ديزل نيز همزمان با ارائه خدمات به کامیون‌های اسكانيا و در راستاي ارائه خدمات جامع به مشتريان، با دارا بودن شبكه گسترده نمايندگان، نيروي متخصص و تجهيزات استاندارد، نسبت به ارائه خدمات پس از فروش به تریلر و کاربری‌های توليدي مجتمع صنعتي ماموت اقدام نموده و با تلاش در راستای رتقاء و بهبود مستمر در تمامی زمینه ها، موفق به كسب عنوان برترين شركت ارائه‌دهنده خدمات پس از فروش تريلر گرديد.

    كسب اين موفقيت از آغاز ارزیابی‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنين شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران در حوزه تريلر از سال ۹۴ و در تمامي ادوار بيانگر كيفيت بالاي خدمات و اهميت جايگاه مشتريان اين شركت می‌باشد.
    ۳- فروش و خدمات پس از فروش محصولات ديزل ژنراتور اسكانيا

    با توجه به نياز روزافزون صنايع كشور در حوزه انرژي و به‌منظور ايجاد فرصت بهره‌مندی اين صنايع از فناوری‌های روز دنيا، شركت ماموت ديزل اقدام به عقد قرارداد انحصاري فروش و خدمات پس از فروش ديزل ژنراتور با شركت اسكانيا نموده است.

    عقد اين قرارداد و حضور برند اسكانيا در بازار ديزل ژنراتور ايران به پشتوانه فناوري پيشرفته، كيفيت بالاي محصولات، در کنار توان فني و شبكه گسترده خدمات پس از فروش شركت ماموت ديزل، نویدبخش تحولي عظيم در صنعت توليد انرژي و رشد اقتصادي در صنايع مرتبط با اين حوزه می‌باشد.

    بستن