ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۷۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-بومهن-بلوار اصلی-کوچه صنعتگران-شماره ۱۸
  • درباره ما : شرکت ماشین سازی حجاز در سال ۱۳۵۷ ه.ش با هدف ساخت انواع ماشین آلات هیدرولیک و قالب، در فضایی به مساحت ۵ هزار متر مربع توسط آقای محمود حجازی نصر در محل فعلی بنیان گذاشته شد.اهتمام جدی شرکت به مسئله کیفیت موجب گردید در اولین سال های تاسیس مورد توجه واحدهای تولید کننده موتور سیکلت واقع شده و با انعقاد قراردادهای متعدد در زمره یکی از مهمترین تامین کنندگان این صنعت درآمده و با توجه به تجربیات ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت ماشین سازی حجاز در سال ۱۳۵۷ ه.ش با هدف ساخت انواع ماشین آلات هیدرولیک و قالب، در فضایی به مساحت ۵ هزار متر مربع توسط آقای محمود حجازی نصر در محل فعلی بنیان گذاشته شد.
    اهتمام جدی شرکت به مسئله کیفیت موجب گردید در اولین سال های تاسیس مورد توجه واحدهای تولید کننده موتور سیکلت واقع شده و با انعقاد قراردادهای متعدد در زمره یکی از مهمترین تامین کنندگان این صنعت درآمده و با توجه به تجربیات کسب شده در زمینه تولید قطعات موتور سیکلت و توانمندی مجموعه، پس از مدت کوتاهی همکاری با شرکت های خودروسازی در دستور کار مدیریت جدید (مجید حجازی نصر) قرار گرفت.
    هم اکنون شرکت ماشین سازی حجاز علاوه بر انجام فعالیت های بر شمرده، همکاری وسیع و گسترده ای را با شهرداری های سراسر کشور از جمله تهران، مشهد، …. و کشورهای هم جوار آغاز نموده است و با ارائه انواع مخازن فلزی حمل زباله و زیرمخزنی به صورت انبوه به عنوان یکی از منابع معتبر تامین مخازن برای طرح های مکانیزاسیون شهرداری ها مبدل گردیده است.
    شرکت ماشین سازی حجاز با پشتوانه ۳۰سال تجربه و فعالیت در زمینه تولید انواع ماشین آلات هیدرولیک و قالب همچنین تامین قطعات مورد نیاز شرکت های خودروسازی و موتور سیکلت و حضور در عرصه خدمات شهری در نظر دارد در آینده نزدیک فعالیت های خود را در این زمینه توسعه داده و سبد کاملی از محصولات و تجهیزات خدمات شهری را به شهرداری های سراسر کشور عرضه نماید.

    بستن
محصولات
سطل زباله گالوانیزه 660 لیتری
مخزن زباله گالوانیزه 1100 لیتری مکعب
سطل زباله پلی اتیلن 240 لیتری
زیر مخزنی تک منظوره 770 لیتری
سطل زباله پلی اتیلن 120 لیتری
مخزن زباله پلی اتیلن 660 لیتری
زیر مخزنی دو منظوره (770 و 1100 لیتری )
زیر مخزنی تک منظوره (770 لیتری)
مخزن 1100 لیتری گالوانیزه مکانیزه
مخزن 2500 لیتری گالوانیزه چرخ دار مکانیزه
مخزن 770 لیتری گالوانیزه مکانیزه
مخازن پسماند خشک
مخزن 60 لیتری
مخزن 240 لیتری