ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
فنی مهندسی صنعت و دریای فن آوران سیراف
  • تعداد بازدید : ۷۵۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران – کیلومتر ۴۴ بزرگراه تهران به ساوه – شهرک صنعتی پرند – خیابان گلبهار – بلوار خزر شماره قطعه E۵۳
  • درباره ما : «سیراف» طراح و تولیدکننده‌ی شناورهای سبک از جنس آلومینیوم و فولاد، و تجهیزات مربوط به آنهاست. این مجموعه دارای یارد مجهز ساخت شناور و کارگاه‌های ساخت تجهیزات دریایی، و همچنین اولین برند تولیدکننده‌ی تجهیزات دریایی در ایران است. کلیه‌ی محصولات و خدمات این مجموعه با استانداردها و تأییدیه‌های بین‌المللی ارائه می‌شوند.«سیراف» با اتکا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    «سیراف» طراح و تولیدکننده‌ی شناورهای سبک از جنس آلومینیوم و فولاد، و تجهیزات مربوط به آنهاست. این مجموعه دارای یارد مجهز ساخت شناور و کارگاه‌های ساخت تجهیزات دریایی، و همچنین اولین برند تولیدکننده‌ی تجهیزات دریایی در ایران است. کلیه‌ی محصولات و خدمات این مجموعه با استانداردها و تأییدیه‌های بین‌المللی ارائه می‌شوند.
    «سیراف» با اتکا به توانایی بالای تحقیق و توسعه، فراتر از نیازهای شناسایی و ابرازشده از طرف مشتریان، با رویکرد بهبود کیفیت، سرعت بالای تولید و همچنین ارائه‌ی قیمت‌های رقابتی، بهترین راه‌حل‌ها را در قالب محصولات به مشتریان خود عرضه می‌کند. در همین راستا و برای تضمین هرچه بیشترِ کیفیت محصولات، دستیابی به TQM جزء اصلی‌ترین اهداف «سیراف» است. مجموعه‌ی این عوامل باعث شده این برند همواره جایگاهی قابل اطمینان نزد مشتریان داشته باشد.

    بستن
محصولات
15m Fishing Service Vessel
8m Scavenger & Oil Recovery Boat
8,5m Ambulance Boat
8m Rescue Boat
Solar Tourist And Coffee Shop Boat
8m Scavenger Boat