ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۳۵ بار
امتیاز :
  • لینک آپارات : https://www.aparat.com/arkaafshan
  • آدرس : تهران- کیلومتر ۲۰ جاده دماوند- پارک فناوری پردیس-ساختمان رشد -طبقه دوم -واحد ۱۲۱۸
  • درباره ما : چندین سال فعالیت در زمینه ضدعفونی محیط‌ها و تجهیزات بیمارستانی با استفاده از روش مه خشک، تجربیاتی در اختیارمان قرار داد که زمینه‌ساز تصمیم ما مبنی بر بومی سازی این فناوری شد. در همین راستا، آزمایشات متعددی انجام دادیم. از بسیاری از دستگاه‌های تولید شده‌ی شرکت‌های خارجی، ایده گرفتیم. برخی از آنها مهندسی معکوس شدند و راه‌حل‌هایی نیز توسط مهندسین شرکت اضا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    چندین سال فعالیت در زمینه ضدعفونی محیط‌ها و تجهیزات بیمارستانی با استفاده از روش مه خشک، تجربیاتی در اختیارمان قرار داد که زمینه‌ساز تصمیم ما مبنی بر بومی سازی این فناوری شد.

    در همین راستا، آزمایشات متعددی انجام دادیم. از بسیاری از دستگاه‌های تولید شده‌ی شرکت‌های خارجی، ایده گرفتیم. برخی از آنها مهندسی معکوس شدند و راه‌حل‌هایی نیز توسط مهندسین شرکت اضافه شد که در نتیجه توانستیم راهکاری نوین برای ضدعفونی هوا و سطوح محیط‌های بیمارستانی و پزشکی ارائه دهیم.

    بدین ترتیب دستگاه Noco Persia تولید و روانه بازار شد.
    این دستگاه با استفاده از تکنولوژی جدید مه خشک (Dry Mist) به ضدعفونی کامل محیط و از بین بردن انواع میکروب‌ها می‌پردازد. این دستگاه حتی امکان ضدعفونی نقاط غیر قابل دسترس و غیر قابل رؤیت را فراهم می‌آورد.
    استفاده از روش مه خشک جهت ضدعفونی هوا و سطوح، نسبت به روش‌های سنتی ضدعفونی، برتری‌های ویژه‌ای دارد. از جمله، سادگی و سرعت استفاده از دستگاه بدون نیاز به کاربر، که همین امر، آن را به راهکاری مفید برای محیط‌هایی چون مهدکودک‌ها، رستوران‌ها، کارخانجات و تمامی اماکنی که ضدعفونی و بهداشت محیط دغدغه آنهاست، تبدیل می‌کند.

    بستن
محصولات
محلول سورفامد
محلول نانوسیل دی-6
نیپکونکس اچ.پی 2
دستگاه ضدعفونی کننده سطوح و محیط
دستگاه ضدعفونی کننده سطوح و محیط