ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
صنایع نیروگاهی پایا انرژی سبز
  • تعداد بازدید : ۹۳۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران – خیابان آزادی- اسکندری شمالی- شهید طوسی- پلاک ۸۳ – واحد ۷
  • درباره ما : صنایع نیروگاهی پایا انرژی سبز (گرین پاور ایران)، با ۱۲ سال تجربه، نخستین و تنها شرکت ایرانی در زمینه تحقیق، توسعه و ارایه ژنراتورهای گازسوز با گاز شهری و مایع می باشد که از سال ۱۳۸۰ تحقیقات خود را در اجرای نخستین نمونه واحد نیروگاهی تولید همزمان برق و حرارت (CHP) در دانشکده مکانیک دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی شروع نموده است، این شرکت در حال حاضر تولید کننده و وارد کننده ژنراتورهای ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    صنایع نیروگاهی پایا انرژی سبز (گرین پاور ایران)، با ۱۲ سال تجربه، نخستین و تنها شرکت ایرانی در زمینه تحقیق، توسعه و ارایه ژنراتورهای گازسوز با گاز شهری و مایع می باشد که از سال ۱۳۸۰ تحقیقات خود را در اجرای نخستین نمونه واحد نیروگاهی تولید همزمان برق و حرارت (CHP) در دانشکده مکانیک دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی شروع نموده است، این شرکت در حال حاضر تولید کننده و وارد کننده ژنراتورهای گازسوز با برند گرین پاور در ایران می باشد و محصولاتی خود شامل موتور برق گازسوز، ژنراتورهای گازسوز ،موتور چند منظوره گازسوز، پمپ آبیاری گازسوز و …. را به شما ارایه می نماید.

    این روزها، جهان در برابر بحران انرژی و آلودگی محیط زیست قرار دارد، افزایش جمعیت مصرف‌کننده فرآورده‌های نفت خام در موتورهای سیلندر پیستونی در خدمات نقلیه موتوری، نیروگاهی، ادوات و ماشین‌آلات راهسازی، کشاورزی، نظامی و غیره، شرایطی را ایجاد نموده است که در حال حاضر بخشی از فرآورده‌های مصرفی نفت خام از قبیل گاز مایع (LPG)، بنزین و گازوئیل از خارج کشور تهیه می‌گردد و این مقدار مرتباً در حال افزایش است. در ضمن آلودگی هوا ناشی از احتراق سوخت های فسیلی در مولدهای برق در شهرهای بزرگ سلامتی انسان، رویش گیاهی و منابع حیاتی آب و خاک را به خطر انداخته است.

    کشور ما ایران با در اختیار داشتن ۱۶% ذخایر گاز طبیعی جهان پس از کشور روسیه در مقام دوم قرار دارد. این مهم پتانسیل عظیمی در جهت کاهش آلاینده های محیط زیست و گسترش استفاده از تکنولوژی های گازسوز در بخشهای مسکونی، تجاری و صنعتی پیش رویمان قرار داده است.

    در این شرایط بهره گیری از گازطبیعی، به عنوان سوخت جایگزین فرآورده های نفتی چون بنزین و گازوئیل، در مولدهای برق نظیر موتورهای سیلندر و پیستونی، توربین های گاز و بخار، میکروتوربین ها و سلولهای سوختی و نیروگاههای تولید همزمان برق و حرارت بسیار مناسب است، که در سال های اخیر شاهد رشد چشمگیر استفاده از گازطبیعی و گاز مایع در محصولات و تکنولوژی های فوق در بازارهای جهانی بوده ایم.

    بستن
محصولات
موتور برق گازسوز کوچک و خانگی
موتور ژنراتور گازسوز
موتور گازسوز
موتور برق بنزینی کوچک و خانگی