ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۲۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-ستارخان-خیابان حاجی پورامیر-کوچه مهدی-پلاک۱
  • درباره ما : شرکت تولید ملزومات برق با نام اختصاری TMB از سال ۱۳۶۴ با تکیه بر دانش مجربترین مدیران پروژه های اجرایی صنعت برق کشور فعالیت خود را در زمینه های تولید تجهیزات برقی و اجرای فعالیتهای پیمانکاری آغاز نموده است . در حال حاضر این شرکت با در اختیار داشتن نیروی انسانی متخصص و کارآمد، و ۵ کارخانه مجزا در مجموع به مساحت ۶۰.۰۰۰ مترمربع در داخل و خارج از کشور و توان مالی،تجهیزاتی و اجرایی خود بعنوا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت تولید ملزومات برق با نام اختصاری TMB از سال ۱۳۶۴ با تکیه بر دانش مجربترین مدیران پروژه های اجرایی صنعت برق کشور فعالیت خود را در زمینه های تولید تجهیزات برقی و اجرای فعالیتهای پیمانکاری آغاز نموده است .

    در حال حاضر این شرکت با در اختیار داشتن نیروی انسانی متخصص و کارآمد، و ۵ کارخانه مجزا در مجموع به مساحت ۶۰.۰۰۰ مترمربع در داخل و خارج از کشور و توان مالی،تجهیزاتی و اجرایی خود بعنوان یکی از شرکتهای مطرح در صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، نیروگاهی، فولاد و مس، ورزشگاهی ، عمرانی و فرودگاهی و دیگر صنایع مهم کشور شناخته می شود. این شرکت در راستای هدف ایجاد هلدینگ، در بخشهای زیر به صورت واحدهای کسب و کار (SBU) فعالیت های خود را متمرکز نموده است :

    تابلو های برق

    فرودگاهی

    پروژه های پیمانکاری EPC

    تجهیزات و چراغهای روشنایی

    سازه های فلزی و کانتینرهای صنعتی

    سرمایه گذاری

    فروش تجهیزات

    شایان ذکر است که این شرکت با توجه به سوابق درخشان تولیدی و خدماتی خود در داخل و خارج از کشور توانسته است نظر شرکتهای معتبر بین المللی را جلب نموده و در هر یک از زمینه های فوق بصورت انتقال تکنولوژی و اخذ دانش فنی فعالیت نماید .

    بستن
گواهی نامه ها
گواهینامه
گواهینامه
گواهینامه
گواهینامه
محصولات
پایه های روشنایی خیابانی و جاده ای
چراغ های HID
چراغ های LED
برج های تلسکوپی