ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۲۲۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : اصفهان-خیابان امام خمینی -خیابان درخشان-قبل از میدان درخشان-شرکت ابر ثمین نقش جهان اصفهان
  • درباره ما : شرکت ابر ثمین نقش جهان از سال ۱۳۸۶ فعالیت خویش را در زمینه تولید اسفنج در استان اصفهان آغاز نمود. این شرکت با احداث به روز ترین مجموعه تولیدی اسفنج و فوم سرد و ابر ریباند در سال ۱۳۹۵ واقع در شهرک صنعتی بزرگ شمال اصفهان با استفاده از دانش کادر متخصص و مجرب خویش و بهره گیری از به روز ترین و پیشرفته ترین دستگاه ها و مرغوب ترین مواد اولیه موجود در داخل و خارج کشور اقدام به تولید محصولات خویش ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت ابر ثمین نقش جهان از سال ۱۳۸۶ فعالیت خویش را در زمینه تولید اسفنج در استان اصفهان آغاز نمود. این شرکت با احداث به روز ترین مجموعه تولیدی اسفنج و فوم سرد و ابر ریباند در سال ۱۳۹۵ واقع در شهرک صنعتی بزرگ شمال اصفهان با استفاده از دانش کادر متخصص و مجرب خویش و بهره گیری از به روز ترین و پیشرفته ترین دستگاه ها و مرغوب ترین مواد اولیه موجود در داخل و خارج کشور اقدام به تولید محصولات خویش نموده است.
    این شرکت با در اختیار داشتن کادری مجرب و متخصص در زمینه تولید محصولات خویش که به عنوان سرمایه های اصلی این شرکت محسوب می گردند، توانسته است سهم بسزایی از صنعت پلی اورتان را در کشور به خود اختصاص دهد.
    رمز موفقیت این مجموعه ارتقاء کیفیت و تنوع محصولات می باشد.

    بستن
محصولات
ابر (اسفنج)
ریباند
فوم سرد