ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۵۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران -میدان ونک -خیابان گاندی جنوبی -خیابان ۱۴-پلاک ۱۴-پلاک ۳-شرکت پایا طرح و فرم
  • درباره ما : گروه صنعتی- خدماتی پايا در سال ١٣٧٠ به همت كادری متخصص و با بهره گيری از امكانات تحقيقاتی پيشرفته و فن آوری نوين دنيا با برند پایا سیستم آغاز بكار كرد و طی ربع قرن حضور در عرصه صنعت ايران موفق به كسب ٥ مدال بين المللی و حضور در بازارهای جهانی – تنها صادر كننده رک وتجهيزات شبكه به اروپا، افريقا و خاورمیانه – گرديد. اين گروه صنعتی در راستای توسعه فعاليت های خود و حضور در عرصه ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    گروه صنعتی- خدماتی پايا در سال ١٣٧٠ به همت كادری متخصص و با بهره گيری از امكانات تحقيقاتی پيشرفته و فن آوری نوين دنيا با برند پایا سیستم آغاز بكار كرد و طی ربع قرن حضور در عرصه صنعت ايران موفق به كسب ٥ مدال بين المللی و حضور در بازارهای جهانی – تنها صادر كننده رک وتجهيزات شبكه به اروپا، افريقا و خاورمیانه – گرديد.

    اين گروه صنعتی در راستای توسعه فعاليت های خود و حضور در عرصه صنعت دكوراسيون در سال ١٣٨٣ كمپانی پایا طرح و فرم را تاسيس نمود و طی مدت يک دهه با طراحی و توليد صدها مدل مبلمان فروشگاهی و مشاركت در اجرای پروژه های عظيم مراكز تجاری و فروشگاهی كلكسيونی از افتخارات را در پاسخی تحسين برانگيز به حسن اعتماد تعداد کثیری از برندهای معظم و معتبر بين المللی در كارنامه خود ثبت كرد.

    كسب افتخار اولين و تنها شركت غير ايتاليايی سازنده و مجری پروژه های دكوراسيون فروشگاههای زنجيره ای بنتون – تحت ليسانس كمپانی بنتون ايتاليا – همچنين دريافت تاييديه كيفيت از سه كمپانی معظم اروپايی كارفور فرانسه و دبنهامز انگلستان در زمينه طراحی، ساخت و تجهيز پروژه های دكوراسيون و كمپانی بی ای تی انگلستان در زمينه طراحی و ساخت استندهای محصول در ايران نشان از كسب استانداردهای لازم و حضور موفق اين كمپانی در عرصه های بين المللی و ترنم سرود خودباوری و تجلی اراده خواستن است.

    بستن