ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۴۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : اصفهان-فلکه فیض-خیابان شهید قدوسی (خیابان آپادانا)- بن بست آفتاب-پلاک ۲۶۲
  • درباره ما : مجموعه‌ تولیدی محصولات چرم دست‌دوز آلین فعالیت خود را به طور رسمی از سال ۱۳۸۵ خورشیدی آغاز کرد.آلین با هدف‌ تولید صنایع دستی تمام ایرانی تمرکز خود را بر اشتغالزایی گروه ویژه‌ای از زنان سرپرست خانوار قرار داد.این مجموعه از ابتدا تلاش خود را در راستای برطرف کردن نیاز مخاطبان در زمینه ارائه هدایای تبلیغاتی استوار کرد. آلین سعی داشت تا با عرضه محصولات صنایع دستی چرمی در ک ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    مجموعه‌ تولیدی محصولات چرم دست‌دوز آلین فعالیت خود را به طور رسمی از سال ۱۳۸۵ خورشیدی آغاز کرد.
    آلین با هدف‌ تولید صنایع دستی تمام ایرانی تمرکز خود را بر اشتغالزایی گروه ویژه‌ای از زنان سرپرست خانوار قرار داد.
    این مجموعه از ابتدا تلاش خود را در راستای برطرف کردن نیاز مخاطبان در زمینه ارائه هدایای تبلیغاتی استوار کرد. آلین سعی داشت تا با عرضه محصولات صنایع دستی چرمی در کیفیتی مرغوب سلیقه مشتریان را از هدایای کلیشه‌ شده، معمولی و غیرجذاب خارجی به تولیدات جذاب‌تر و ماندگار بومی ایران هدایت کند؛ تولید کالایی که در کنار داشتن کیفیت بسیار بالاتر نسبت به نمونه‌های خارجی نیاز اشتغال داخلی را بر مبنای مسئولیت اجتماعی پاسخگو باشد.
    مجموعه آلین هم اینک با بیش از یک دهه تلاش و تجربه‌اندوزی مستمر در حوزه ارائه تولیدات چرمی دست‌دوز و با داشتن شبکه بزرگی از دوزندگان خانم سرپرست خانوار، در بسته‌بندی شکیل و اختصاصی توانسته است جایگاه درخور خود را از نظر کیفی و کمی به عنوان تولیدکننده ایرانی کسب کند و حفظ این جایگاه را بعد از اجرای طرح‌های توسعه خود در سال جاری، هدف والای خود می‌داند.
    امروزه ارائه هدایای تبلیغاتی در جهت شناخت و ماندگاری در یاد و خاطر مشتریان نقشی حیاتی را در هر حوزه تولیدی و خدماتی ایفا می‌کند. گروه تولیدی آلین در تلاش است تا با رفع نیاز مخاطبان خود به بهترین شکل ممکن در این زمینه نمونه موفقی از تولیدکننده ایرانی با تکیه بر دانش و همت داخلی باشد.

    بستن
محصولات
کیف گذرنامه
جاکارتی
سرکلیدی کودکانه
مجموعه‌های هدیه سازمانی چرم دست‌دوز ققنوس
آینه زنانه
جاکارتی
کیف پول نیکا
کیف پول رستا
کیف پول رستا