ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۳۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : کرمانشاه- کیلومتر ۱۲جاده اسلام آباد غرب
  • درباره ما : در سال ۱۳۸۳ گروه صنعتی مدلل با نظارت عالیه آقای جواد مدلل تصمیم به احداث کارخانه ی تولید سیمان خاکستری در فاصله ی ۱۲ کیلومتری جاده ی کرمانشاه به اسلام آبادغرب تحت عنوان " سیمان سامان غرب " نمود تا ضمن پاسخگویی به نیازهای داخلی جوابگوی تقاضای رو به رشد کشورهای همسایه به خصوص کشور عراق نیز باشد. در اولین قدم بررسی های متعددی در خصوص مطالعات زمین و مواد خام به منظور یافتن محل دقیق کارخـــــ ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در سال ۱۳۸۳ گروه صنعتی مدلل با نظارت عالیه آقای جواد مدلل تصمیم به احداث کارخانه ی تولید سیمان خاکستری در فاصله ی ۱۲ کیلومتری جاده ی کرمانشاه به اسلام آبادغرب تحت عنوان " سیمان سامان غرب " نمود تا ضمن پاسخگویی به نیازهای داخلی جوابگوی تقاضای رو به رشد کشورهای همسایه به خصوص کشور عراق نیز باشد. در اولین قدم بررسی های متعددی در خصوص مطالعات زمین و مواد خام به منظور یافتن محل دقیق کارخـــــانه انجام گرفت که در نهایت این کارخــــانه در زمینی به مساحت در حدود ۱۰۰ هکتار با فاصله ۲۰۰ متری از معادن اصلی احداث گردید." کیفیت برتر محصولات وحفظ و توسعه پایدار زیست محیطی " از همان ابتدا بعنوان خط مشی و چراغ راه انتخاب تجهیزات و فن آوری های مــورد نیاز و مبنای انتخاب تامین کنندگان خارجی و داخلی قرار گرفت تا بتوان ضمن حفظ محیط زیست محصولی با کیفیــت بالا که شایسته مشتریانمان باشد تولید وارائه نماییم. این کارخانه دارای دو خط تولید یکسان با ظرفیت تولید هر خط ۳،۵۰۰ تن کلینکر در روز و در مجــــموع ۷،۰۰۰ کلینکر می باشد .و قابلـیـت بـارگـیـری سیمان تا سقف ۱۰،۰۰۰ تن در روز بصورت فله و پاکتی را دارا می باشد .

    کلنگ عملیات اجرایی این پروژه در آذرماه سال ۱۳۸۶ به زمین زده شد و بعد از ۳۶ ماه کار بی وقفه و درچهار چوب برنامه زمانبندی مصوب در آذرمــاه ۱۳۸۹ خط اول آن راه اندازی و در دی ماه همان سال نیز خط دوم به بهره برداری رسید .

     

    بستن