ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۰۰۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران – اشرفی اصفهانی – خیابان میرزا بابایی-بعد از چهار راه عدل – ساختمان اسپیناس – طبقه اول
  • درباره ما : شرکت فرآوری فروکتوز ناب در تاریخ ۰۱/۰۶/۹۵ توسط وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت افتتاح و شروع به فعالیت نموده است. در حال حاضر، شرکت دارای دو سایت در شهرک صنعتی نظرآباد می باشد که سایت اول به تولید نشاسته و محصولات جانبی نظیر جرم، سبوس ذرت، سبوس ذرت غنی شده (G+) و گلوتن … و سایت دوم، به تولید انواع شیرین کننده های طبیعی نظیر فروکتوز، گلوکز و مالتوز با مصارف متفاوت می پردازد. جهت ارائ ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت فرآوری فروکتوز ناب در تاریخ ۰۱/۰۶/۹۵ توسط وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت افتتاح و شروع به فعالیت نموده است. در حال حاضر، شرکت دارای دو سایت در شهرک صنعتی نظرآباد می باشد که سایت اول به تولید نشاسته و محصولات جانبی نظیر جرم، سبوس ذرت، سبوس ذرت غنی شده (G+) و گلوتن … و سایت دوم، به تولید انواع شیرین کننده های طبیعی نظیر فروکتوز، گلوکز و مالتوز با مصارف متفاوت می پردازد. جهت ارائه محصولات با کیفیت و با استانداردهای جهانی از منابع انسانی با تجربه و همچنین فناوری مدرن و روز دنیا بهره گرفته شده است. هدف اصلی شرکت اطمینان از ارائه محصولات با کیفیت، تحویل به موقع و ارائه خدمات و مشاوره کارآمد به مشتریان می باشد.

    شرکت در فضایی به مساحت ۱۷ هکتار در شهرک صنعتی نظرآباد بنا شده است. این مجموعه با ظرفیت ۶۰۰ تن آسیاب ذرت توانایی تولید ۱۸۰ تن نشاسته و ۴۳۰ تن شربت فروکتوز در روز را دارا می باشد. این مجموعه در۳ شیفت ۸ ساعته با تعداد بالغ بر ۲۰۰ نیروی کار بطور مستقیم به خدمت مشغول می باشند. به منظور ارتباط موثر با مشتریان و تامین کنندگان بخشی از واحد بازرگانی داخلی و خارجی، فروش، بازاریابی، مالی، روابط عمومی و مدیریت می باشد.

    بستن
محصولات
فروکتوز 55