ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۹۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران -میدان رسالت -خیابان شهید مدنی-پایین تر از تقاطع گلبرگ شهید مدنی-پلاک ۱۳۱۹-واحد ۱۵
  • درباره ما : شرکت فراسازان آویژه فعالیت خود را از سال ۱۳۸۹ آغاز کرده است. با توجه به روند رشد صنعت ساختمان و معرفی محصولات جدید در این صنعت، این شرکت محصولی فنی، ایمن و مقرون به صرفه را جهت تسلیح دیوار ها در برابر بلایای طبیعی نظیر زلزله،سیل، طوفان و… به بازار عرضه میدارد. در طول این سالها پروژه های چالش برانگیز و تخصصی زیادی در سراسر کشور توسط تیم ما انجام شده است که مهارت و تجربه ما را در اج ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت فراسازان آویژه فعالیت خود را از سال ۱۳۸۹ آغاز کرده است. با توجه به روند رشد صنعت ساختمان و معرفی محصولات جدید در این صنعت، این شرکت محصولی فنی، ایمن و مقرون به صرفه را جهت تسلیح دیوار ها در برابر بلایای طبیعی نظیر زلزله،سیل، طوفان و… به بازار عرضه میدارد. در طول این سالها پروژه های چالش برانگیز و تخصصی زیادی در سراسر کشور توسط تیم ما انجام شده است که مهارت و تجربه ما را در اجرا و مدیریت پروژه های عمرانی و ارایه راهکارهای فنی افزایش داده است.

    در حال حاضر این شرکت به عنوان تنها تولید کننده­ی “میلگردبستر” در پروژه های عمرانی نقش مهمی را ایفا می­کند و در زمینه مسلح کردن دیوارها خدمات گسترده­ای را ارائه می­دهد.

    بستن
محصولات
گیره
میلگرد بستر
میلگرد بستر تسمه ای