ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۳۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : اصفهان-شهرک صنعتی سه راه مبارکه – فاز دوم – خیابان پنجم
  • درباره ما : شرکت مروارید نو در سال ۱۳۷۳ با زیر بنای ۳۰۰۰ مترمربع در شهرک صنعتی سه راهی مبارکه اصفهان تاسیس گردید. این شرکت در ابتدا فعالیت خود را با بسته بندی انواع حبوبات و ادویه جات و چاشنی ها شروع کرد و محصولات خود را با برند کیاست به بازار عرضه نمود.در سال ۱۳۸۶ با توجه به تحقیقات انجام شده بازار و نیاز بازار در جهت رفع نیاز واحدهای تولیدی مرتبط اصفهان به کنجد بهداشتی، این شرکت به این زمینه ورود ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت مروارید نو در سال ۱۳۷۳ با زیر بنای ۳۰۰۰ مترمربع در شهرک صنعتی سه راهی مبارکه اصفهان تاسیس گردید. این شرکت در ابتدا فعالیت خود را با بسته بندی انواع حبوبات و ادویه جات و چاشنی ها شروع کرد و محصولات خود را با برند کیاست به بازار عرضه نمود.
    در سال ۱۳۸۶ با توجه به تحقیقات انجام شده بازار و نیاز بازار در جهت رفع نیاز واحدهای تولیدی مرتبط اصفهان به کنجد بهداشتی، این شرکت به این زمینه ورود کرده و با اخذ پروانه بهداشت و استاندارد و مجوزهای لازم، کیاست را به عنوان اولین برند فرآوری کنجد بهداشتی در اصفهان به ثبت رسانده و شروع به فعالیت نموده است.

    در همان سال این واحد تولیدی به عرصه تولید حلواشکری و فرآورده های کنجدی پا نهاده و با ارائه ی محصولات خود با برند پرواز، گام بلندی در زمینه عرضه محصولات با کیفیت و با استانداردهای ملی وبین المللی برداشته است.

    بستن