ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۰۴۴ بار
امتیاز :
  • آدرس : دلیجان -کیلومتر ۱۵ جاده تهران -قطب صنعتی شهدای راونج
  • درباره ما : شرکت سایه بان سپهر دلیجان در تاریخ ۱۳۸۷/۰۴/۲۸ با هدف تاسیس کارخانه عایق رطوبتی تشکیل گردید که در این راستا پس از اقدامات لازم در تاریخ ۰۲/۰۵/۱۳۸۷ موفق به دریافت موافقت اصولی در شهرستان دلیجان گردید . این شرکت در جهت حقوق مشتریان و جلب رضایت مصرف کنندگان با استفاده از مواد اولیه با کیفیت بالا مرغوب ترین محصولات بازار ایران را تولید می نماید .نظر به اینکه اساسنامه شرکت ، بازرگانی و تولیدی ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت سایه بان سپهر دلیجان در تاریخ ۱۳۸۷/۰۴/۲۸ با هدف تاسیس کارخانه عایق رطوبتی تشکیل گردید که در این راستا پس از اقدامات لازم در تاریخ ۰۲/۰۵/۱۳۸۷ موفق به دریافت موافقت اصولی در شهرستان دلیجان گردید . این شرکت در جهت حقوق مشتریان و جلب رضایت مصرف کنندگان با استفاده از مواد اولیه با کیفیت بالا مرغوب ترین محصولات بازار ایران را تولید می نماید .
    نظر به اینکه اساسنامه شرکت ، بازرگانی و تولیدی می باشد این شرکت با اتکا به توانمندی مدیریتی قوی ، یکی از بزرگترین وارد کنندگان انواع مواد اولیه شیمیایی و مرتبط با صنعت عایق کشور بوده . در ضمن این شرکت در زمینه واردات انواع ماشین آلات صنعتی فعال می باشد .
    از موفقت های مدیران و کارکنان این مجموعه حضور در بازارهای کشورهای همسایه به خصوص عراق / افغانستان / تاجیکستان / ارمنستان / آذربایجان و قطر و کشورهای آفریقایی (ساحل عاج) و غیره می باشد .

    بستن
گواهی نامه ها
خدمات و افتخارات
گواهینامه
گواهینامه
گواهینامه
محصولات
عایق رطوبتی اصلاح شده با پلیمر های پلاستیکی و الاستیکی
عایق رطوبتی اصلاح شده با پلیمرهای پلاستیکی
عایق رطوبتی بر پایه قیر اکسیده
عایق سفید
عایق خودچسب
قیر