ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۷۰ بار
امتیاز :
  • یوتیوب : https://www.youtube.com/channel/UCcsfsqcFnOgX_jzhAg37VBw
  • لینک آپارات : https://www.aparat.com/hoobarco
  • آدرس : تهران – سهروردی شمالی - خیابان توپچی - پلاک۳۰
  • درباره ما : کارخانه تولیدی پارسیان حریرالبرز در سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را در زمینه تولید انواع محصولات سلولزی و بهداشتی با برند « هوبار» آغاز نمود.این شرکت با بکارگیری تکنولوژی روز دنیا و استفاده از پیشرفته ترین ماشین آلات صنعتی این رشته، توانسته در مدت زمان اندکی سهم بالایی را در بازار محصولات سلولزی و بهداشتی به خود اختصاص دهد.در حال حاضر عمده تولیدات پارسیان حریر البرز عبارتند از: انواع ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    کارخانه تولیدی پارسیان حریرالبرز در سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را در زمینه تولید انواع محصولات سلولزی و بهداشتی با برند « هوبار» آغاز نمود.
    این شرکت با بکارگیری تکنولوژی روز دنیا و استفاده از پیشرفته ترین ماشین آلات صنعتی این رشته، توانسته در مدت زمان اندکی سهم بالایی را در بازار محصولات سلولزی و بهداشتی به خود اختصاص دهد.
    در حال حاضر عمده تولیدات پارسیان حریر البرز عبارتند از: انواع دستمال کاغذی جعبه ای، انواع دستمال حوله ای و توالت و انواع سفره کاغذی در اندازه های مختلف. از مهم ترین وجوه تمایز برند « هوبار » با محصولات مشابه، مجهز بودن ماشین آلات خطوط تولید به فرآیند میکروب زدایی ، تنوع در طرح ها و بسته بندی ها برای سلیقه های مختلف و بالاخره قیمت‌گذاری مناسب جهت حمایت از مصرف کنندگان و جلب رضایت آنان می باشد.

    بستن
محصولات
سفره های هوبار
حوله دو قلو طرح جدید هوبار
دستمال توالت 18 قلوی طرح جدید
دستمال 12 قلوی طرح جدید هوبار
دستمال میکروفایبر
سفره یکبار مصرف نانوون
دستمال حوله کاغذی 2 قلو
دستمال 2 قلوی بست چویس
سفره کاغذی
دستمال توالت 1+11 هوبار
دستمال دلسی 6 قلوی هوبار
دستمال سافت پک هوبار
دستمال کاغذی 200 برگ مینی
دستمال 200 برگ مکعبی