ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۲۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-خیابان ولیعصر-قبل از میدان منیریه-پل امیر بهادر-پلاک ۶۷۵-مجتمع تجاری اداری ولیعصر-طبقه ۲-واحد ۴۰۹
  • درباره ما : حتراماً به استحضار می رساند شرکت تولیدی ورزشی آکام پیچ فرد در راستای منویات چند سال اخیر مقام معظم رهبری در رابطه با اقتصاد مقاومتی ، تولید ملی و اشتغال ، فعالیت خود را در زمینه تولید تجهیزات ورزشی از سال ۷۵ آغاز کرده و از حدود شش سال پیش بنا به نیاز کشور برای اولین بار اقدام به تولید کفپوش های سالن ورزشی کفپوش های pvc و زیر فوم دار طبی ورزشی چند منظوره (آماتور) با کیفیت مطلوب و قیمت منا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    حتراماً به استحضار می رساند شرکت تولیدی ورزشی آکام پیچ فرد در راستای منویات چند سال اخیر مقام معظم رهبری در رابطه با اقتصاد مقاومتی ، تولید ملی و اشتغال ، فعالیت خود را در زمینه تولید تجهیزات ورزشی از سال ۷۵ آغاز کرده و از حدود شش سال پیش بنا به نیاز کشور برای اولین بار اقدام به تولید کفپوش های سالن ورزشی کفپوش های pvc و زیر فوم دار طبی ورزشی چند منظوره (آماتور) با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب نموده است .

    لازم به ذکر است این کفپوش ها دارای فوم ارتجاعی بوده که نقش بسیار مهمی در کاهش آسیب های ورزشی دارند. همچنین با توجه به آزمایشهای انجام شده توسط آزمایشگاه های معتبر کشور موفق به کسب استانداردهای لازم در زمینه کفپوش گردیده و با توجه به کیفیت بالای آن ، قابل رقابت با محصولات مشابه خارجی می باشد .


    تولید ورزشی آکام مفتخر است که اولین تولید کننده کفپوش های زیرفوم دار با رویه pvc دارای استاندارد فدراسیونی و گارانتی و خدمات پس از فروش در ایران می باشد و همچنین به ساخت کلیه تجهیزات ورزشی اقدام نموده است و اینبار کف پوش فوم دار منحصر به فرد را عرضه می نماید و لذت را به ورزشکاران هدیه نموده است.

    بستن
محصولات
کفپوش سالنی فوم دار 8 میلی آکام
کفپوش سالن والیبال
کفپوش زمین تنیس
تشک کشتی
کفپوش سالن فوتسال
کفپوش سالن بدمینتون
کفپوش سالن بسکتبال
تجهیزات سالن بسکتبال
بالابر سالن های ورزشی آکام
چمن مصنوعی ورزشی
چمن مصنوعی تزئینی