ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۹۳۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : یزد-بلوار جمهوری اسلامی-روبروی بانک رسالت-مجتمع تجاری ارس-طبقه ۵-واحد ۱۳
  • درباره ما : شرکت ذوب فلزات یزد به عنوان اولین شرکت ریخته گری صنعتی در سال ۱۳۶۱ تأسیس و طی دوره فعالیت خود تولیداتی از قبیل انواع اتصالات آب و گاز، پاندرول راه آهن، انواع قطعات خودرو، لاینر آسیاب های مواد معدنی و گلوله های آسیاب صنایع معدنی و سیمان را تولید نموده است.با توجه به قدمت ۳۰ساله این شرکت، بسیاری از نیروهای متخصص صنعت ریخته گری در این واحد آموزش دیده اند و در واقع شرکت ذوب فلزات یزد تربیت ک ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت ذوب فلزات یزد به عنوان اولین شرکت ریخته گری صنعتی در سال ۱۳۶۱ تأسیس و طی دوره فعالیت خود تولیداتی از قبیل انواع اتصالات آب و گاز، پاندرول راه آهن، انواع قطعات خودرو، لاینر آسیاب های مواد معدنی و گلوله های آسیاب صنایع معدنی و سیمان را تولید نموده است.
    با توجه به قدمت ۳۰ساله این شرکت، بسیاری از نیروهای متخصص صنعت ریخته گری در این واحد آموزش دیده اند و در واقع شرکت ذوب فلزات یزد تربیت کننده و تأمین کننده نیروهای متخصص این صنعت قلمداد می شود.
    پاندرول های تولیدی ذکر شده در ۲۰ سال پیش جایگزین پاندرول های وارداتی از کشور انگلستان گردید.
    عمده تولیدات در حال حاضر شرکت ذوب فلزات یزد گلوله های آسیاب مصرفی در صنایع سیمان و فرآوری صنایع مواد معدنی از جنس چدنهای سفید کم آلیاژ تا چدنهای سفید پرآلیاژ تا ۳۰ درصد کروم از سایز ۱۵ میلیمتر الی ۱۲۵ میلیمتر بعنوان ماده آلیاژی مبنا می باشد و با توجه به تجهیزات تولید و کنترل کیفیت موجود که تحت مدرنیزه شدن هم میباشد قادر به تولید قطعات صنعتی پیچیده از جمله قطعات مورد نیاز واحدهای خودروسازی داخلی و خارجی میباشد.
    لازم به توضیح است که کل نیاز گلوله های چدنی و فولادی بصورت گریدهای متنوع در آلیاژهای مختلف در داخل کشور تولید می شود و شرکت ذوب فلزات یزد با ۴۵ هزار تن تولید سالیانه بیشترین سهم در تولید و بالاترین درجه کیفیت را ارائه می دهد و نیاز کشور را تأمین می نماید.
    این شرکت از سه خط قالب گیری عمودی با استفاده از ۲ مدار ماسه و و ۳ کوره القائی به ظرفیت هر کدام ۴ تن فرکانس متوسط و یک کوره ۸ تن و ۲ کوره ۶ تنی فرکانس متوسط یونکر عملیات تولید ذوب و ریخته گری و در ادامه عملیات تکمیلی حرارتی در یک کوره مداوم تونلی شرکت ایرکست به ظرفیت ۱۵ هزارتن در سال و نیز۴ کوره عملیات حرارتی غیرمداوم ….. برخوردار می باشد.

    بستن
محصولات
گلوله های چدنی
گلوله فولادی رول فورج
گلوله های فورج از جنس فولاد 70cr2
گلوله های چدن سفید پرکروم
گلوله های چدن سفید کم آلیاژی