ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۴۹ بار
امتیاز :
  • لینک آپارات : https://www.aparat.com/sabatejarat.megagen
  • آدرس : تهران-پونک-بلوار میرزابابایی-نبش کوچه پاک-ساختمان اسپیناس-پلاک۵۵-طبقه چهارم شرقی
  • درباره ما : شرکت صبا تجارت مطمئن فعالیت خود را از سال ۱۳۹۴ با هدف توزیع و خدمات پس از فروش مواد اولیه و تجهیزات دندانپزشکی با تمرکز ویژه بر دیجیتال دنتیستری (Digital Dentistry): سیستم های اینترا اورال اسکنر (Intra Oral Scanner) ، کدکم (CAD/CAM) ٬ لیزر (Laser) و سیستم های ایمپلنت دندانی (Dental implant System) آغاز نموده است. این شرکت از بدو تاسیس با بهره گیری از استانداردها و با پشتوانه تیم متشکل از ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت صبا تجارت مطمئن فعالیت خود را از سال ۱۳۹۴ با هدف توزیع و خدمات پس از فروش مواد اولیه و تجهیزات دندانپزشکی با تمرکز ویژه بر دیجیتال دنتیستری (Digital Dentistry): سیستم های اینترا اورال اسکنر (Intra Oral Scanner) ، کدکم (CAD/CAM) ٬ لیزر (Laser) و سیستم های ایمپلنت دندانی (Dental implant System) آغاز نموده است. این شرکت از بدو تاسیس با بهره گیری از استانداردها و با پشتوانه تیم متشکل از متخصصین با تجربه سعی خواهد نمود بهترین محصولات و خدمات را به جامعه دندانپزشکان معرفی کند. همچنین از ابتدای فعالیت خود، با اتکا به دانش، تخصص و تجربه کارشناسان خود، با برگزاری دوره های آموزشی و تبلیغاتی و سمپوزیوم علمی، سعی کرده است جایگاه محصولات خود را به عنوان یکی از بهترین و پرمصرف ترین کالا ها در کارنامه خود به ثبت برساند.

    در این مجموعه همچنین دوره‌های آموزشی مرتبط با آن در قالب برنامه‌های کوتاه و بلند مدت در داخل کشور و اعزام تیم‌هایی تحت عنوان سفرهای علمی‌ و آموزشی به خارج از کشور و به کمپانی‌های سازنده و پشتیبان محصولات و کنگره‌های تخصصی٬ در حوزه‌ی فعالیت این گروه می‌باشد. همچنین این مجموعه گستره‌ی فعالیت‌ های خود را تا حوزه‌ی فناوری اطلاعات (IT) و اینترنت دنتال مارکتینگ و تبلیغ و مدیریت کسب‌کار دندان‌ پزشکی گسترش داده و به گونه‌ای مستمر و پایدار از تجهیز مطب تا گسترش کسب و کار و تبلیغ همراه دندان‌ پزشکان محترم خواهد بود.

    رضایت دوجانبه‌ی دندان‌پزشک و بیمار با خدمات برگزیده‌ای که توسط این گروه تأمین می‌شود محقق خواهد گشت و هدف راهبردی مجموعه‌ی صبا تجارت مطمئن٬ جلب رضایت جامعه‌ی دندان‌پزشکی و اهدای لبخندی زیبا به مراجعین مطب توسط محصولات این شرکت و دستان توانمند دندان‌ پزشکان می‌باشد.

    بستن
محصولات
ایمپلنت Any One
گاید جراحی دیجیتال
اسکر داخل دهانی R2ios
پرینتر سه بعدی Photon
کیت جراحی دیجیتال R2Gate برای سیستم انی ریج
کیت ریج اسپلیت BonEx