ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۰۷۴ بار
امتیاز :
  • آدرس : اراک-کیلومتر هفت جاده تهران-خیابان حدید
  • درباره ما : شرکت آلومینات در سال ۱۳۵۹ فعالیت خود را با احداث یک واحد آنادایز آلومینیوم آغاز نمود و هم اکنون پس از گذشت ۳۹ سال با استفاده از پیشرفته‌ترین تکنولوژی و افراد متخصص در زمینی به مساحت ۲۴۰۰۰ مترمربع و ۲۰۰ نفر پرسنل به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان محصولات آلومینیوم در ایران می‌باشد. این شرکت موفق به تولید مقاطعی از پروفیل های صنعتی قابل مصرف در صنایع و تجهیزات استراتژیک، خو ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت آلومینات در سال ۱۳۵۹ فعالیت خود را با احداث یک واحد آنادایز آلومینیوم آغاز نمود و هم اکنون پس از گذشت ۳۹ سال با استفاده از پیشرفته‌ترین تکنولوژی و افراد متخصص در زمینی به مساحت ۲۴۰۰۰ مترمربع و ۲۰۰ نفر پرسنل به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان محصولات آلومینیوم در ایران می‌باشد.

    این شرکت موفق به تولید مقاطعی از پروفیل های صنعتی قابل مصرف در صنایع و تجهیزات استراتژیک، خودروسازی، نیروگاههای حرارتی ،برقی و آبی، تجهیزات هیدرولیکی، مکانیکی، مراکز آموزشی،پالایشگاهی،دکوراتیو و ... شده که نقش بسزایی در خدمت به صنعت کشور و بومی سازی بسیاری از مقاطع فلزی ایفا نموده است. این شرکت در سال ۱۳۹۴ به عنوان شرکت دانش بنیان در سطح کشور شناخته شده است.

    بستن