ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۱۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : کیلومتر ۱۸ جاده مخصوص کرج-خیابان آزادی ( ۶۷ )- سه راه دوم-سمت راست-خیابان باویلی
  • درباره ما : شرکت تولیدی مان پلاستیک در سال ۱۳۶۳ با زمینه‌ی فعالیت تولید مصنوعات پلاستیک تاسیس و در سال ۱۳۷۳ فعالیت رسمی خود را در زمینه‌ی تولید انواع پمپ‌های اسپری و لوسیون، مورد مصرف در بسته بندی محصولات آرایشی و بهداشتی، آغاز نمود. این شرکت در سال ۱۳۷۹ موفق به دریافت گواهینامه ISO ۹۰۰۲ از شرکت RWTUV آلمان گردید و در سال ۱۳۸۱ با تلاش و کوشش کلیه کارکنان خود، آن را به ISO ۹۰۰۱/۲۰۰۸ ار ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت تولیدی مان پلاستیک در سال ۱۳۶۳ با زمینه‌ی فعالیت تولید مصنوعات پلاستیک تاسیس و در سال ۱۳۷۳ فعالیت رسمی خود را در زمینه‌ی تولید انواع پمپ‌های اسپری و لوسیون، مورد مصرف در بسته بندی محصولات آرایشی و بهداشتی، آغاز نمود. این شرکت در سال ۱۳۷۹ موفق به دریافت گواهینامه ISO ۹۰۰۲ از شرکت RWTUV آلمان گردید و در سال ۱۳۸۱ با تلاش و کوشش کلیه کارکنان خود، آن را به ISO ۹۰۰۱/۲۰۰۸ ارتقاء داد.
    تامین رضایت خاطر مشتریان به عنوان شرکای تجاری، هدف و سرلوحه‌ی فعالیت‌های شرکت بوده و در این راستا بر بهبود کیفیت، قیمت و زمان تحویل تمرکز و توجه ویژه وجود دارد.
    شرکت ما با اتکا به روش‌های مناسب و به روز کنترل کیفیت و همچنین نظارت دقیق بر کلیه‌ی فرآیندها، ضایعات محصولات خود را به کمتر از ۰/۲ ٪ رسانده است و مدیریت شرکت این پایه از سلامت تولید را تضمین می‌نماید.

    بستن