ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۲۳۴ بار
امتیاز :
  • آدرس : اصفهان- خيابان حکيم نظامي- ابتدای خيابان محتشم کاشاني- ساختمان ۱۱۰
  • درباره ما : معرفی شرکت مهندسین مشاور آزمونه فولاد شروع به کار: در خصوص معرفی شرکت مهندسین مشاور آزمونه فولاد لازم به ذکر است، این شرکت همزمان با آغاز دوران سازندگی پس از جنگ تحمیلی و به دنبال سیاست خصوصی‌سازی دولت در سال ۱۳۷۱ تشکیل و از بدنه شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان جدا شد و با در اختیار گرفتن کلیه متخصصین و تجهیزات آزمایشگاهی، فعالیت‌های خود را در زمینه انجام آزمایش‌های مقاومت مصا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    معرفی شرکت مهندسین مشاور آزمونه فولاد

    شروع به کار:

    در خصوص معرفی شرکت مهندسین مشاور آزمونه فولاد لازم به ذکر است، این شرکت همزمان با آغاز دوران سازندگی پس از جنگ تحمیلی و به دنبال سیاست خصوصی‌سازی دولت در سال ۱۳۷۱ تشکیل و از بدنه شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان جدا شد و با در اختیار گرفتن کلیه متخصصین و تجهیزات آزمایشگاهی، فعالیت‌های خود را در زمینه انجام آزمایش‌های مقاومت مصالح، آزمایش‌های مکانیکی فلزات و آزمایش‌های غیرمخرب جوش آغاز نمود.

    ادامه روند شرکت:

    در ادامه روند توسعه و معرفی شرکت، در سال ۱۳۷۳ با خرید تجهیزات و ماشین‌آلات حفاری، بخش ژئوتکنیک شرکت را توسعه داده و فعالیت در این زمینه را بصورت حرفه‌ای دنبال نمود.

    نظر به کمبود مهندسین مشاور قدرتمند در جهت:

    تأمین نیازهای فنی بازار کار رو به گسترش و پروژه‌های در دست احداث کشور

    عدم پاسخگویی استانداردها و روش‌های آزمون موجود

    این شرکت با بهسازی و نوسازی تجهیزات پیشین و خرید ابزار آلات مدرن، ضمن استفاده از متخصصین و به کارگیری استانداردهای ملی و بین المللی مورد نیاز صنایع مختلف کشور فعالیت خود را توسعه داد. در این راستا تلاش مستمری به عمل آمد تا ضمن حفظ بازار کاری موجود در زمینه‌های جدید نیز فعالیت نماید.

    مهندسین مشاور آزمونه فولاد از لحاظ ساختار سازمانی و پرسنلی جزء معدود سازمان‌های ایرانی است که امکان ارائه کلیه نیازهای مطالعات ژئوتکنیکی، آزمایشگاهی، کنترل و بازرسی فنی را بصورت یک‌جا به پروژه‌های بزرگ صنعتی دارد. این سازمان دارای ۵ بخش اصلی به شرح ذیل می‌باشد.

    آزمایشگاه مکانیک و متالورژی
    بازرسی فنی و بازرسی کالا
    آزمایشگاه کنترل کیفی مصالح
    آزمایشگاه کالیبراسیون
    ژئوتکنیـک
    خوردگی
    بخش آموزش

    هم اکنون شرکت با بکارگیری متجاوز از ۳۰۰ نفر پرسنل متخصص و با داشتن متجاوز از ۱۰۰ نفر پرسنل کارشناس و کارشناس ارشد در آزمایشگاه مرکزی، دفاتر اصفهان، تهران و نمایندگی در شهرستانها فعالیتهای خود را به طیف وسیعی از پروژه‌های مهم نفت، گاز، پتروشیمی، نیروگاه، آب، فولاد، سیمان و راه و شهر سازی ارائه می‌نماید.

    کسب عناوین مختلف:

    – در سال ۱۳۸۹، سال جهاد اقتصادی، با معرفی شرکت آزمونه فولاد به عنوان واحد نمونه فنی و مهندسی استان از طرف وزارت صنعت، معدن و تجارت، این شرکت افتخار آفرین شد.

    – همچنین در سال ۱۳۹۲، حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، موفق به کسب عنوان آزمایشگاه کالیبراسیون نمونه در سطح کشور از سازمان ملی استاندارد ایران گردید.

    – در ادامه این روند، در شانزدهمین جشنواره تجلیل از پیشکسوتان و نخبگان استان اصفهان در سال ۱۳۹۲ از مدیرعامل شرکت به عنوان نخبه برگزیده استانی در بخش صنعت تقدیر به عمل آمد.

    – آزمونه فولاد پس از ۶ سال فعالیت در زمینه ارائه خدمات آموزشی و دارا بودن مجوز مرکز آموزش از سازمان ملی استاندارد موفق به کسب عنوان مرکز آموزش همکار نمونه استانی در سال ۹۷ گردید.

    – در سال ۱۳۹۸ موفق به کسب رتبه ششم در بین آزمایشگاه های سطح کشور و عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی ریاست جمهوری گردید.

    بستن