ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۳۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-خیابان بهشتی (عباس آباد)-خیابان قائم مقام فراهانی- کوچه آزادگان-پلاک٢٠
  • درباره ما : شرکت آلیاژ جوش آریا به عنوان عضوی از گروه صنعتی آلیاژ با بیش از ۲۰ سال تجربه حضور در صنعت جوشکاری کشور بویژه به روش پوششکاری بر روی قطعات و تجهیزات صنایع مختلف از جمله نفت، گاز ، پتروشیمی، فولاد ، سیمان، معادن و صنایع نیروگاهی یکی از مجموعه های پیشرو در ساخت تجهیزات مقاوم در برابر خوردگی و سایش میباشد. این شرکت با همکاری با گروه ولدینگ الویز فعالیتهای خود را آغاز نمود و پس از انتقال تکنو ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت آلیاژ جوش آریا به عنوان عضوی از گروه صنعتی آلیاژ با بیش از ۲۰ سال تجربه حضور در صنعت جوشکاری کشور بویژه به روش پوششکاری بر روی قطعات و تجهیزات صنایع مختلف از جمله نفت، گاز ، پتروشیمی، فولاد ، سیمان، معادن و صنایع نیروگاهی یکی از مجموعه های پیشرو در ساخت تجهیزات مقاوم در برابر خوردگی و سایش میباشد. این شرکت با همکاری با گروه ولدینگ الویز فعالیتهای خود را آغاز نمود و پس از انتقال تکنولوژی از این گروه و با بهره گیری از توانمندیهای داخلی به عنوان یکی از تولید کنندگان برتر گروه در زمینه تحقیق، توسعه و ساخت محصولات جدید معرفی و مطرح شد. توانایی طراحی و ساخت مواد جوش آلیاژی مقاوم به خوردگی و سایش و همچنین ساخت تجهیزات و قطعات صنعتی با کیفیت منحصر بفرد و ممتاز، موقعیتی رقابت پذیر برای این شرکت ایجاد نموده است.
    این شرکت حدوداً ۵ سال پس از شروع فعالیت خود اقدام به صادرات به کشورهای همجوار و اروپا نموده و امروزه با داشتن تأییدیه از شرکتهای بزرگ سازنده چه در صنایع جوشکاری و چه در صنایع مادر از قبیل سیمان، فولاد و معادن نفت و گاز افتخار دارد به عنوان یکی از تأمین کنندگان نیازهای این صنایع و شرکتهای وابسته به آنها همکاری خود را در سطح بین المللی بویژه در این حوزه تخصصی ادامه میدهد.
    توانایی شرکت در “دیدن از نگاه مشتری” و ” تعهد درون سازمانی، اتکاء به توانمندیهای داخلی ” و همچنین سرمایه گذاری مداوم جهت تحقیق و توسعه و افزایش خدمات و محصولات در بازارهای هدف، کمک شایانی در رشد و تعالی آن داشته است.

    بستن
محصولات
ورق، قطعات و تجهیزات ضد سایش
سنگ شکن
آسیاهای غلتکی عمودی
رولرپرس
تراز کوره
غلتک های ریخته گری مداوم و نورد گرم
فلنج ها و اتصالات
تجهیزات فرآیندی
تجهیزات سرچاهی
لوله های کلد (Weld Overlay Clad Pipes)