ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۷۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : اصفهان-منطقه صنعتی دولت آباد
  • درباره ما : شرکت بهداد پویان سلامت با بیش از ۵ سال سابقه تولید در زمینه تولید ماسک های پزشکی در منطقه صنعتی دولت آباد اصفهان فعال است. شرکت بهداد پویان سلامت در سایت imed ثبت شده و با مجوز تولید از اداره کل تجهیزات پزشکی مشغول فعالیت است. لازم به ذکر است تولیدات این شرکت در آزمایشگاه سازمان انرژی اتمی ایران مورد تست قرار گرفته و به تأیید رسیده است. مفتخریم در طول فعالیت خود توانسته ایم اعتماد مراک ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت بهداد پویان سلامت با بیش از ۵ سال سابقه تولید در زمینه تولید ماسک های پزشکی در منطقه صنعتی دولت آباد اصفهان فعال است.

    شرکت بهداد پویان سلامت در سایت imed ثبت شده و با مجوز تولید از اداره کل تجهیزات پزشکی مشغول فعالیت است. لازم به ذکر است تولیدات این شرکت در آزمایشگاه سازمان انرژی اتمی ایران مورد تست قرار گرفته و به تأیید رسیده است.

    مفتخریم در طول فعالیت خود توانسته ایم اعتماد مراکز پزشکی و بهداشتی کشور و همچنین بزرگان فعال در زمینه تجهیزات پزشکی را با کار حرفه ای تولیدات باکیفیت ، مطابق استانداردهای محصول، جلب نماییم.

    ماسک های سه لایه پزشکی کشدار و بنددار تولیدی شرکت با دو برند OxyLive و Uni Mask با استفاده از بهترین نوع مواد اولیه و پارچه های بی بافت اسپادان باند و ملت بلون (فیلتر) و با بسته بندی شکیل، به بازار عرضه کنیم. باعث افتخار است که ما را در این مسیر همراهی کنید.

    بستن
محصولات
ماسک سه لایه کشدار OxyLive
ماسک سه لایه کشدار OxyLive در پک سه عددی
ماسک سه لایه بند دار OxyLive
ماسک سه لایه کشدار Uni
ماسک سه لایه بند دار Uni