ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۷۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران- ستارخان-نبش تهران ویلا- برج چشم انداز- طبقه۴-واحد۳
  • درباره ما : شرکت شهاب ساحلی آسیا با شماره ثبتی ۳۱۴۷۵ و برند طاهاماسک در سال ۱۳۸۰ با اتکا به خداوند متعال و نیروی متخصص و تلاشگر خود با انگیزه سلامت و ایمنی کار فعالیت خود را در زمینه تولید ماسکهای پزشکی و ماسک های صنعتی آغاز نمود.این شرکت با بکار گیری ماشین آلات تمام اتوماتیک و مواد اولیه درجه یک سعی در ارائه محصولی با کیفیت بالا و قابل رقابت با محصولات وارداتی خارجی نموده است. و با توجه به افزایش آ ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت شهاب ساحلی آسیا با شماره ثبتی ۳۱۴۷۵ و برند طاهاماسک در سال ۱۳۸۰ با اتکا به خداوند متعال و نیروی متخصص و تلاشگر خود با انگیزه سلامت و ایمنی کار فعالیت خود را در زمینه تولید ماسکهای پزشکی و ماسک های صنعتی آغاز نمود.این شرکت با بکار گیری ماشین آلات تمام اتوماتیک و مواد اولیه درجه یک سعی در ارائه محصولی با کیفیت بالا و قابل رقابت با محصولات وارداتی خارجی نموده است. و با توجه به افزایش آلودگی هوا و شیوع بیماریهای واگیر دار تنفسی سعی نموده که با استفاده از روش های نوین مدیریت تولید همراه با کیفیت ، کمیت ارائه محصول به بازار را نیز بالا ببرد و این موضوع باعث شده که قیمت ارائه محصول نیز همانند کیفیت محصولات هر چه بیشتر رقابتی شود تا جائیکه بسیاری از شرکت های وارد کننده ماسک در حال حاضر مشتری این شرکت هستند و به دلیل کیفیت بسیار بالا و قیمت فوق العاده مناسب محصولات ، خرید از ما را به واردات ترجیح می دهند.
    .
    این شرکت با هدف داشتن آسمانی پاک و عمری طولانی تر برای افراد جامعه در سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را در زمینه تولید انواع ماسک های پزشکی سه چین و چهارچین ...و ماسک های صنعتی سوپاپ دار ادامه داد دستاورد۱۵سال تلاش و کوشش ما تولید ۷ نوع محصول میباشد که در بسیاری موارد تولیدات ما از نظر کیفیت قابل رقابت و حتی برتراز مشابه خارجی آنهاست .
    ما با سالها تجربه افتخار همکاری با کارخانجات سیمان ، گچ ، آرد ، فولاد ، پتروشیمی ، کاشی و سرامیک ، لاستیک سازی ، داروسازی ، پودرهای میکرونیزه و بسیاری کارخانجات صنعتی بزرگ و کوچک را در سطح کشور دارا هستیم.

    بستن
گواهی نامه ها
گواهینامه
گواهینامه
گواهینامه
محصولات
ماســک نانــــوبا فیــلتــر نــانــو الیــاف
ماسک صنعتی سوپاپدار
ماسک یکبار مصرف پزشکی
ماسک نمدی ( کاسه ای )
کلاه آکاردئونی
ماسک تنفسی 3 بعدی
پیشبند و هدبند آرایشگاهی