ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۱۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-بزرگراه سعیدی (جاده ساوه)- ۱۲ متری طالقانی- جنب مسجد قائم- پلاک ۴۳۰
  • درباره ما : تولیدی بهمن ماسک از سال ۱۳۸۴ فعالیت خود را در جهت بهبود وضعیت بهداشت با محصولات ماسک تنفسی و ساک های بهداشتی آغاز نموده و طی این سال ها فعالیت و محصولات خود را گسترش داده.در حال حاضر این شرکت تولید کننده انواع ماسک های تنفسی یکبار مصرف و دائم مصرف (قابل شستشو)، البسه های بیمارستانی (گان)، ملزومات بهداشتی یکبار مصرف و دائم مصرف و ساک های بهداشتی می باشد.رسیدن به سطح بالایی از کیفیت و کارا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    تولیدی بهمن ماسک از سال ۱۳۸۴ فعالیت خود را در جهت بهبود وضعیت بهداشت با محصولات ماسک تنفسی و ساک های بهداشتی آغاز نموده و طی این سال ها فعالیت و محصولات خود را گسترش داده.
    در حال حاضر این شرکت تولید کننده انواع ماسک های تنفسی یکبار مصرف و دائم مصرف (قابل شستشو)، البسه های بیمارستانی (گان)، ملزومات بهداشتی یکبار مصرف و دائم مصرف و ساک های بهداشتی می باشد.
    رسیدن به سطح بالایی از کیفیت و کارایی در بهداشت فردی و عمومی همیشه یک هدف والا و خط مش این تولیدی بوده و تلاش تمامی پرسنل این شرکت بر مبنای نیل به این هدف می باشد.
    خدمت صادقانه و ارائه هرچه بهتر محصولات توسط این تولیدی باعث جلب اعتماد برخی از مدیران و مسئولین امور پزشکی و بیمارستانی شده است که عناوین زیر برخی از نهاد هایی هستند که این تولیدی محصولات خود را به آن ها عرضه می دارد.

    بیمارستان فوق تخصصی میلاد
    بیمارستان ضیائیان
    بیمارستان خیریه قیاسی
    بیمارستان بهار لو
    بیمارستان فاطمه زهرا (رباط کریم)
    بیمارستان شهدای هفتم تیر
    و داروخانه ها و دارگ استور های بزرگ سطح تهران

    مدیر تولیدی بهمن ماسک جناب آقای بهمن مرادی، با لطف و عنایت خداوند ممنان و به یاری گروه تولیدی اش آرزوی رسیدن به ایرانی آباد و پاکیزه و فردایی بهتر برای همه هم میهنان خویش دارد.

    بستن
محصولات
ماسک سوپاپ دار مدل FFP2
ماسک صدفی یک لایه
ماسک ویژه دو لایه
ماسک ویژه بچه کانه
ماسک یک بار مصرف (پرستاری)
دروشیت (زیر انداز بهداشتی یکبار مصرف)
کاور کفش بهداشتی