ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۹۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران -جاده مخصوص كرج -بلوار اصلي فاز يك شهرك اكباتان -سه راه مخابرات -ساختمان آرمان -طبقه دوم -واحد ۸
  • درباره ما : دوم مرداد ماه سال ۱۳۸۱ يك روز مهم در تاريخ صنايع ساختماني ايران بشمار مي رود . تاسيس شركت روپاد پويان حركتي نوين براي اين صنعت ، جامعه متخصصين ، مهندسين ، انبوه سازان و بطور كلي فعالان صنعت ساختمان ايران محسوب مي گردد.شركت روپاد پويان از ابتداي شروع فعاليت مبادرت به توليد ديوار پوشي با نام تجاري روپاد نمود تا علاوه بر نوآوري و زيبايي در ساختمانها ، تاثير به سزائي در بازگشت سرمايه براي فع ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    دوم مرداد ماه سال ۱۳۸۱ يك روز مهم در تاريخ صنايع ساختماني ايران بشمار مي رود . تاسيس شركت روپاد پويان حركتي نوين براي اين صنعت ، جامعه متخصصين ، مهندسين ، انبوه سازان و بطور كلي فعالان صنعت ساختمان ايران محسوب مي گردد.شركت روپاد پويان از ابتداي شروع فعاليت مبادرت به توليد ديوار پوشي با نام تجاري روپاد نمود تا علاوه بر نوآوري و زيبايي در ساختمانها ، تاثير به سزائي در بازگشت سرمايه براي فعالان اين صنعت را در پي داشته باشد. خيلي زود تر از آنچه متصور بود ، محصولات شركت روپاد پويان مورد استقبال عموم واقع گرديد و در بسياري از ساختمانهاي با نماي زيبا و رنگ هاي تحسين برانگيز ، محصولات شركت روپاد پويان را نيز مي توان در آنجا مشاهده نمود. بنا به دلايل فني و مهندسي ساختمان ، رواج استفاده از محصولات شركت روپاد پويان همچنان رو به فزوني است و آخرين آمارها بيانگر اين است كه از ابتداي فعاليت شركت روپاد پويان تا نيمه دوم سال ۱۳۹۳ ، قريب به ۲۰ميليون مترمربع از انواع محصولات شركت روپاد پويان در سراسر كشور ، بخصوص كلان شهر تهران مورد استفاده قرار گرفته است كه اين مهم ، برگي در كارنامه زرين فعاليتهاي صنايع ساختماني محسوب مي گردد.

    امروزه مصالح ساختماني سنتي ، توان پاسخگويي به نياز هاي امروزي بشر را ندارد. نيازهاي عمومي صنعت ساختمان در سال هاي اخير ، به دليل حجم گسترده اطلاع رساني و دستيابي به ابزار هاي ارتباط جمعي ، فزوني يافته و آگاهي از وجود محصولات جديد و كم هزينه ، تمايل مصرف كنندگان را به استفاده از اينگونه كالاها و توليدات مدرن و شيك ، افزايش داده است .در اين ميان دست اندركاران صنعت ساختمان نيز از اين قاعده مستثني نبوده ، با آگاهي از اين مهم و در نظر گرفتن صرفه اقتصادي و موارد فني خاص ، رويكرد وسيعي به استفاده از اين نوع محصولات داشته اند . مباحث مهمي مانند بهينه سازي مصرف انرژي ، سبك سازي ساختمان ها ، عوامل جوي و زلزله ، سرعت اجراي بسيار بالا در بهره برداري هرچه سريعتر از سرمايه ، از جمله مواردي است كه طي سالهاي اخير توجه شاياني بدان شده است.

    در اين بين شركت روپاد پويان با مطالعه و تحقيقات مستمر در تمامي زمينه هاي فوق و همچنين ايجاد ارتباط با توليد كنندگان داخلي و بين المللي كالاهاي مربوط به اين صنعت ، مبادرت به توليد نسل جديدي از محصولات پوشش نماي خارجي و داخلي ساختمان نمود كه از لحاظ كمي و كيفي داراي مشخصات منحصر به فردي بوده است شركت روپاد پيرو دستيابي به اهداف كوتاه مدت و بلند مدت خود مبادرت به گردآوري مجموعه اي بي نظير جهت پوشش ديوارهاي داخلي و خارجي ساختمان گرديد كه امروزه از لحاظ فني ، مهندسي ، اقتصادي ، فرهنگي و زيبايي شناختي كمك شاياني به دست اندركاران اين صنعت نموده است .

    در سال ۱۳۸۲ شركت روپاد پوششي شبه گرانيتي با نام گرانيت پاششي نماي ساختمان عرضه نمود . اين محصول جايگزين مناسبي براي سنگ هاي ساختماني ميباشد.سبكي ، اجراي آسان پاششي ، مقاومت نوري بالا و جلوه شبه گرانيتي اين محصول از يك طرف و معايب استفاده از سنگ هاي ساختماني مانند سنگيني و خطر سقوط از سوي ديگر باعث گرديده استفاده از اين محصول از موفق ترين محصولات توليدي شركت تا به امروز باشد كه انجام صدها پروژه مسكوني و تجاري ، ويلايي در سراسر كشور مويد اين موضوع مي باشد.

    در سال ۱۳۸۳ شركت روپاد توجه بيشتري را بر روي توليد پوشش هاي سبك نماي داخل ساختمان معطوف داشت .در اين راستا شركت محصولي را جهت نماي داخل ساختمان در ۲ آلبوم مجزا با نام هاي " روپاد پروانه " و "روپاد دكوراتيو" به بازار عرضه نمود كه اين ۲ گروه به علت داشتن خواصي چون استحكام و شستشوي بالا و بدون بو بودن هنگام اجرا و همچنين طرح هاي بديع و كاربردي ، توانستند بخش اعظمي از فروش محصولات مشابه بازار را به خود اختصاص دهند.

    در سال ۱۳۸۴ محصول ديگري را تحت عنوان روپاد ابريشم به بازار مصرف عرضه نمود . اين محصول علاوه بر دارا بودن خواص عايق حرارتي ، برودتي و صوتي ، زيبايي و ظرافت خاصي را به محيط هديه مي كند.ايجاد فضاي آرام و دلنشين در محيط زندگي و اماكن اداري و تجاري ، امكان ايجاد بستري مناسب جهت آرامش روح و روان ساكنين آن فراهم مي كند.

    در سال ۱۳۸۵ شركت با توجه به تقاضايي كه مشتريان بر روي پوشش هاي با بافت ساده داشتند شروع به توليد پوشش ديگري با نام تجاري آكروپاد نمود . بافت ساده و ضخيم و قابليت اجراي پاششي و غلطكي در نماي داخل و خارج ساختمان ، قيمت مناسب و شستشوي ۱۰۰% از خصوصيات اين پوشش زيبا مي باشد.

    در سال ۱۳۸۶ شركت روپاد رنگ هاي آكريليك ساختماني با شستشوي ۱۰۰% را نيز راهي ماركت رنگ هاي ساختماني نمود .

    محصول بعدي كه در سال ۱۳۸۷ نسبت به ديگر محصولات مشابه داخلي و خارجي در بازار كشور مورد توجه قرار گرفت،واترپروف نما (WP۹۲۰) بود.استفاده از اين محصول به عنوان يك مكمل بر روي ديگر مصالح نماي ساختمان مانند سنگ ، رنگ هاي ساختماني ، روپاد گرانيت ، آكروپاد و غيره متداول شد.اين محصول قادر به افزايش چشمگير طول عمر محصولات نماي ساختمان بوده و تا مدت ها طراوت ، پاكيزگي و تازگي اوليه را حفظ مي كند .

    در سال ۱۳۸۸ شركت در كنار توسعه كمي و كيفي محصولات توليدي خود، شروع به واردات محصولات ساختماني با برند هاي شاخص خارجي مانند لمينت مولر آلمان ، كاغذ ديواري بيانكا، سنگ دكوراتيو فلورانس اسپانيا ، پنل هاي دكوراتيو از جنس MDF و ... كه از اين طريق بتواند ضمن تكميل كلكسيون تخصصي پوشش هاي ساختماني خود ، به عنوان شركتي مرجع در زمينه عرضه پوشش هاي نماي داخل و خارج ساختمان ايفاي نقش نمايد.

    در سال ۱۳۹۱ كسب تجربه ي ارزشمند ۱۰ساله شركت روپاد از يكسو و افزايش روزافزون تقاضاي مشتريان در استفاده بهينه از محصولات آن از سوي ديگر ، شركت را بر آن داشت تا با راه اندازي بخش " طراحي و معماري " بتواند ۲ هدف عمده را دنبال نمايد :

    ۱) مشاوره به مشتريان در زمينه كاربرد محصولات اين شركت در كنار ساير محصولات ساختماني و ورود تفكر معماري در طرح ها
    ۲) خلق آثار معماري بديع در نقاط مختلف كشور .

    در سال ۱۳۹۲ شركت روپاد پويان مبادرت به توليد و عرضه درب هاي ضد سرقت در انواع مختلف به بازار ساختمان ايران نمود.كليه اجزا اين درب متعلق به كشور تركيه بوده و جهت تناسب قيمت ، مونتاژ آن در ايران انجام مي گيرد.كيفيت بالا و قيمت مناسب و عرضه در تمام سايزهاي سفارشي توان رقابت پذيري بالايي را نسبت به درب هاي وارداتي و همچنين داخلي به اين محصول بخشيده است.

    در سال ۱۳۹۳ نيز شركت محصولي زيبا و بي نظير و بدون مشابه داخلي و خارجي با نام "روپاد دياموند" به بازار ايران و جهان عرضه نمود كه تلفيقي است از خواص پوشش گرانيت پاششي نما ، روپاد پروانه و آكروپاد كه به نظر بسياري از متخصصين امر از پر استقبال ترين محصولات سال هاي آتي اين ماركت خواهد بود.

    شركت روپاد پويان در طول ساليان گذشته ، با بررسي پروژه هاي متعدد اجرايي نماي داخلي و خارجي خود در كليه مناطق كشور و شرايط اقليمي متفاوت ، همچنين در نظر گرفتن سليقه هاي بومي و فولكوريك منطقه اي ، اقدام به جمع آوري نظرات مصرف كنندگان نموده است. نتايج اين نظرسنجي كه در طول مدت ۱۳ سال گذشته كماكان ادامه داشته است ، دلگرمي دست اندركاران و مديران شركت روپاد پويان را در بر داشته و باعث گرديد تا با دلگرمي روز افزون نسبت به گذشته ، استفاده از تكنولوژي پيشرفته و مواد اوليه مرغوب ، با تكيه بر نقاط قوت هر يك از محصولات ، مبادرت به رفع عيوب و كمبودهاي محصولات توليدي خود نمايد.

    ارتقا سطح كيفي توليدات ، افزايش توليد ناخالص ملي و عدم وابستگي به درآمدهاي نفتي نيز از ديگر اهداف اصلي شركت روپاد طي سال هاي گذشته بوده است . در اين راستا محصولات شركت روپاد پويان مي تواند چشم انداز روشني را در زمينه صادرات اينگونه از محصولات در پي داشته و نقش عمده اي را در توليد علم و تكنولوژي ايفا كند .در حال حاضر محصولات شركت روپاد پويان به كشورهاي همسايه ايران مانند عراق ، جمهوري آذربايجان، افغانستان ، قرقيزستان، قزاقستان، گرجستان و استراليا و ... صادر و ارز آوري روز افزوني را جهت تحقق آباداني كشورمان در بر داشته است .اميد است تا با ايجاد شرايط بهتر نسبت به گذشته و كاهش موانع كاذب ، امكان گسترش صادرات براي كليه توليدكنندگان عرصه ملي و خصوصي مهيا گردد.

    بستن