ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۱۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران- خیابان مطهری- خیابان میرعماد- روبروي سفارت هند - شماره ۳۳- طبقه ۲
  • درباره ما : هیئت موسس این شرکت با دانش اندوزی از همکاریهای کلینیک ساختمانی ایران ، با کمپانی های Mac ایتالیا , Armorex انگلستان و Master Builders آمریکا در سالهای ۱۳۵۵ الی ۱۳۵۷ و کوشش مهندسان و کارشناسان فنی در بررسی کانی های کشور عزیزمان ایران و روش های سعی و خطا دز آزمایشکاههای ژئوتکنیک موفق به دست یابی یک فرمولاسین تولید کفسازی سخت صنعتی و تاسیس شرکت تولیدی و صنعتی آرملات در سال ۱۳۶۷ گردید. افتخ ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    هیئت موسس این شرکت با دانش اندوزی از همکاریهای کلینیک ساختمانی ایران ، با کمپانی های Mac ایتالیا , Armorex انگلستان و Master Builders آمریکا در سالهای ۱۳۵۵ الی ۱۳۵۷ و کوشش مهندسان و کارشناسان فنی در بررسی کانی های کشور عزیزمان ایران و روش های سعی و خطا دز آزمایشکاههای ژئوتکنیک موفق به دست یابی یک فرمولاسین تولید کفسازی سخت صنعتی و تاسیس شرکت تولیدی و صنعتی آرملات در سال ۱۳۶۷ گردید.

    افتخاریست که بیش از ۳۰ سال اجرای پوشش های تولیدی و وارداتی خود در کلیه استانها و صنایع مختلف کشور از رضایت مدیران صنایع ، مهندسین طراح و مشاور سازه هابرخوردار باشیم .

    پروژه های صنایع خودروسازی ، فرودگاهی ، بندرگاه ، راه آهن و قطار شهری ، داروسازی ، ورزشی ، پارکینگ ها و صدها صنایع دیگر توانمندی محصول و خدمات اجرائی و فنی خود را به دیگر کشورها ، خصوصا کشورهای همجوار صادر نماییم.

    از دیگر افتحاراتمان دریافت اولین گواهینامه فنی مرکز تحقیقات راه مسکن و شهرسازی و بالاترین تمدیدیه در طول سنوات تولید خود داریم ...

    بستن
محصولات
آرملات
آرموکریت
اپوکسی
پنترا
درزگیر ها
الیاف