ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۰۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران -خیابان شهیـد بهشتی- خیابان خالد اسلامبولی -خیابان ۱۴ -پلاک ۳
  • درباره ما : شرکت فرم دما در سال ۱۳۶۴ با هدف انتقال دانش روز جهان به ایران و به کار گیری آن در جهت تولید انواع تجهیزات سرمایشی, گرمایشی و تهویه مطبوع در زمینی به مساحت ۲۰۰۰۰ متر مربع در قطب صتعتی اراک به شماره ثبت ۹۶۶ ( سهامی خاص ) تاسیس شد.و ار همان ابتدا شروع به فعالیت گسترده در سراسر ایران نموده و تا امروز علاوه بر تولید هزاران دستگاه تهویه مطبوع , مفتخر به پرورش و آموزش صد ها نیروی متخصص در سراسر ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت فرم دما در سال ۱۳۶۴ با هدف انتقال دانش روز جهان به ایران و به کار گیری آن در جهت تولید انواع تجهیزات سرمایشی, گرمایشی و تهویه مطبوع در زمینی به مساحت ۲۰۰۰۰ متر مربع در قطب صتعتی اراک به شماره ثبت ۹۶۶ ( سهامی خاص ) تاسیس شد.و ار همان ابتدا شروع به فعالیت گسترده در سراسر ایران نموده و تا امروز علاوه بر تولید هزاران دستگاه تهویه مطبوع , مفتخر به پرورش و آموزش صد ها نیروی متخصص در سراسر کشور است.
    این کارخانه با پنج سالن تولیدی و دارا بودن کادری فنی و مهندسین و کارشناسان مجرب در زمینه ی طراحی , تولید و نصب کلیه ی تجهیزات تهویه مطبوع اعم از سیستم های برودتی و حرارتی مانند چیلر ( تراکمی و جذبی ) و برج های خنک کننده ( گالوانیزه,فایبرگلاس و مارلی) و انواع هواساز(صنعتی, ایرواشر و هایژنیک ) و انواع دیگ ها, انواع فن کوئل ها ( دکوراتیو,فلزی,بدون کابین.کاستی ) . انواع پکیج های یونیت ( آبی – هوایی). یونیت هیتر , کوئل های صنعتی سردخانه , مبدل های حرارتی ,زنت و فن های سانتریفیوژ, کوره های هوای گرم, مخازن تحت فشار و تجهیزات استخر و …فعالیت مینماید.
    پایه های شرکت فرم دما بر اخلاق گرایی , سخت کوشی و مشتری مداری بنا گشته است.هدف این شرکت از ابتدا تا امروز علاوه بر تامین نیاز های کشور و برداشتن قدمی هرچند کوتاه برای سر افرازی این مرز و بوم, ایجاد اشتغال برای جوانان و پرورش آنها بوده است و همواره کوشیده ایم تا همراه با سیاست های کلان کشور در کاهش مصرف انرژی و بهینه سازی آن گام برداریم تا شاهد پیشرفت روز افزون ایران عزیزمان باشیم.

    بستن
محصولات
چیلر جذبی فرم دما
چیلر تراکمی فرم دما
داکت اسپلیت فرم دما
VRF فرم دما
ایر واشر فرم دما
کندانسینگ یونیت فرم دما
دیگ فولادی فرم دما
یونیت هیتر فرم دما
مبدل حرارتی فرم دما
کویل فرم دما
هواساز فرم دما
هواساز هایژنیک فرم دما
فن کویل دکوراتیو فرم دما
فن کویل کاستی فرم دما
برج خنک کننده فایبرگلاس فرم دما
پکیج یونیت فرم دما