ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۳۷۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-کیلومتر ۱۹ جاده مخصوص کرج - نبش خیابان گلزار (۶۹) - پلاک ۲
  • درباره ما : شركت سهند پلاستيك كاوش درسال ۱۳۸۰ درزمينه توليد قطعات پلاستيكي صنعتي تأسيس گرديد، فعاليت اين شركت با تعداد اندكي از دستگاههاي تزريق پلاستيك كوچك همراه بود كه اينك به لطف خداوند و تلاش مديريت و پرسنل به اين افتخار نائل آمده كه یکی بزرگترين دستگاه تزريق پلاستيك در خاورميانه با ظرفيت توليد قطعات پلاستيكي به وزن ۶۰ كيلوگرم را در اين شركت نصب و راه اندازي كند .شرکت سهند پلاستیک دارای ۸۰۰۰ متر ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شركت سهند پلاستيك كاوش درسال ۱۳۸۰ درزمينه توليد قطعات پلاستيكي صنعتي تأسيس گرديد، فعاليت اين شركت با تعداد اندكي از دستگاههاي تزريق پلاستيك كوچك همراه بود كه اينك به لطف خداوند و تلاش مديريت و پرسنل به اين افتخار نائل آمده كه یکی بزرگترين دستگاه تزريق پلاستيك در خاورميانه با ظرفيت توليد قطعات پلاستيكي به وزن ۶۰ كيلوگرم را در اين شركت نصب و راه اندازي كند .شرکت سهند پلاستیک دارای ۸۰۰۰ متر مربع مساحت می باشد که ۲۰۰۰ متر مربع آن به سالنهای تولید و ۲۰۰۰ متر مربع آن به انبارها و ۱۰۰۰ متر مربع به سالن تراشکاری و ۱۵۰۰ متر مربع سالنهای اداری و ۲۵۰۰ متر مربع به فضای باز اختصاص دارد .لازم به ذکر است این شرکت با لطف خداوند و تلاش پرسنل موفق به دریافت لوح و تندیس برترین تولید کننده جوان در سومین جشنواره تولید کنندگان جوان از وزیر محترم صنایع و معادن جناب آقای مهندس محرابیان گردید.

    آزمایشگاه:
    این شرکت مجهز به یک آزمایشگاه کامل با دستگاههای پیشرفته میباشد که در آن میتوان انواع آزمایشات محصولات پلاستیکی را انجام داد.
    - دستگاه MFI برای تعیین درجه جریان مواد مذاب در پلیمرها
    - دستگاه تست فشار برای تعیین مقاومت شکست تحت فشار طبق شرایط استاندارد.
    - فیکسچر کنترل ابعادی جلو پنجره و کنسول جلو پراید۱۳۲

    استانداردها:
    به منظور ارتقاء سطح کیفی محصولات مدیریت شرکت در سال ۱۳۸۱ تصمیم به اخذ سیستم مدیریت کیفیت بر مبنای ISO ۹۰۰۱:۲۰۰۰ گرفت و در سال ۱۳۸۲ موفق به اخذ این گواهینامه از شرکت TUV NORD آلمان گردید و هم اکنون دارای گواهینامه ISO ۹۰۰۱:۲۰۰۸ در مدیریت کیفیت می باشد و همچنین در تلاش برای اخذ مدرک ۱۶۹۴۹ ISO-TS در مدیریت کیفیت خودرو تا سال ۱۳۹۰می باشد.

    مدارک بین المللی:
    اخذ تقدیر نامه از UNDO به عنوان برترین تولید کننده جوان کشور

    تولیدات :
    شرکت تولیدی صنعتی سهند پلاستیک کاوش در زمینه تولید قطعات پلاستیکی و قطعات خودرو به این افتخار نائل آمده که با شركت هاي خودروسازی بزرگ در ايران از جمله: ايران خودرو دیزل ، سايپا و مجموعه سازان تبریز خودرو همکاری داشته باشد لازم به ذکر است ديگر توليدات اين شركت به شرح ذیل می باشد:
    ۱- مخازن سطل زباله از ۶۰ لیتری تا ۱۱۰۰ لیتری كه موجب مكانيزه شدن خدمات شهري در شهرداريها گرديده است و موارد مصارف ديگري چون بيمارستانها و اماكن عمومي دارد.
    ۲- تولید انواع پالت پلاستیکی از جمله بزرگترین پالت یک تکه در ایران كه مورد مصرف آن در شركتهاي پتروشيمي و كارخانجات صنعتي مي باشد.
    ۳- انواع سبد های صنعتی
    ۴- انواع صندلی های استادیومی،مترو و بیمارستانها می باشد.

    تجهیزات:
    شرکت سهند پلاستیک کاوش به عنوان یکی از شرکتهای صنایع تزریق پلاستیک می باشد که در حال حاضر در زمینه تولید قطعات صنعتی ،قطعات خودرو و قطعات خانگی با وزن حداقل ۱۰۰ گرم و حداکثر ۶۰کیلوگرم فعالیت دارد .
    ماشین آلات مورد استفاده تمام اتوماتیک و مدلهای آن شامل:
    LG و KRAUSSMAFFIE ساخت کشور آلمان که از ۹۰ تن تا ۳۶۰۰ تن می باشند.
    این شرکت توانایی تولید انواع موادهای پلاستیک مهندسی و تخصصی تقویت شده یا تقویت نشده مانند PA ,PE ,PP ,ABS ,ABS/PC ,PC و POM را دارا می باشد.
    این شرکت با تجربه فراوان در تولید قطعات پلاستیک ،قطعات بسیار حساس و دقیقی مانند سپر پژو۲۰۶ ،سپر جلو پراید ،سپر جلو پراید ۱۳۲، جلو پنجره و کنسول پراید ۱۳۲، جلو پنجره ریو در تولیدات خود دارا می باشد.

    بستن
محصولات
T 101
T 102
T 103
T 104
T 105
T 106
T104
S102
S102
S101
S101
سپر پراید 132
سپر پژو 206
سپر پژو
سپر
زیر آرنجی
قطعات
کنسول
پایه نشمین
صندلی
سپر
قطعه
جلو پنجره پرشیا
دیاق سپر سمند
پالت پلاستیکی
پالت پلاستیکی
پالت پلاستیکی (p139)
وافل پلاستیکی