ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۲۸۳ بار
امتیاز :
  • لینک آپارات : https://www.aparat.com/alucastiran
  • آدرس : تهران-خیابان استاد مطهری-خیابان مفتح شمالی
  • درباره ما : شرکت آلوکاست ایران با سابقه‌ی ۴۰ ساله یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های سازنده یراق‌آلات شبکه‌های برقی فشار قوی و فشار متوسط در ایران می‌‌باشد. از سال ۱۳۷۷، بصورت تخصصی فعالیت مهندسی و طراحی شبکه بالاسری قطار برقی را آغاز نموده است. این شرکت برای اولین بار یراق‌آلات یدکی جهت نوسازی قطاربرقی تبریز - جلفا و مترو تهران را تامین می‌نمود که به تدریج سایر ش ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت آلوکاست ایران با سابقه‌ی ۴۰ ساله یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های سازنده یراق‌آلات شبکه‌های برقی فشار قوی و فشار متوسط در ایران می‌‌باشد. از سال ۱۳۷۷، بصورت تخصصی فعالیت مهندسی و طراحی شبکه بالاسری قطار برقی را آغاز نموده است. این شرکت برای اولین بار یراق‌آلات یدکی جهت نوسازی قطاربرقی تبریز - جلفا و مترو تهران را تامین می‌نمود که به تدریج سایر شرکت‌های مترو را نیز شامل گردید و در حال حاضر با شرکت‌های محترم راه‌آهن شهری تهران، راه‌آهن آذربایجان، قطار شهری مشهد، قطار شهری شیراز و قطار شهری تبریز و اتوبوس برقی تهران همکاری دارد.

    با توجه به نیاز توسعه زیربنای ریلی برقی کشور، این شرکت با یک اقدام و جهش سریع، کادر مهندسی خود را با استفاده از افراد مجرب در شرکت‌های قطار شهری، متروهای کشور، اتوبوس برقی تهران و همچنین با گردهم‌آوری مهندسین جوان و مستعد کشور و با همکاری یک شرکت مجرب و با سابقه اسپانیایی تشکیل و تکمیل نمود و با تکیه بر تجربه خود در ساخت یراق‌آلات خطوط انتقال فشار قوی، توزیع، مترو و اتوبوس برقی اقدام به شرکت در مناقصات ریلی نمود. تا کنون قراردادهای مهندسی، ساخت، نصب و نظارت بر نصب پروژه‌های مختلفی را عهده‌دار گشته و هم اکنون توانایی انجام مهندسی و طراحی شبکه، ساخت تجهیزات و نصب و اجرای پروژه‌های برقی‌سازی ریلی را دارا می‌باشد.

    با توجه به احساس نیاز کشور جهت ترویج و اجرای خطوط ریلی برقی در سیستم‌های حمل و نقل داخل شهری و بین شهری، شرکت آلوکاست ایران با بومی‌سازی این صنعت توانایی و آمادگی خود برای انجام پروژه‌های ریلی برقی، مترو، اتوبوس برقی و تراموا مطابق با استانداردهای روز دنیا را اعلام می‌نماید و امیدوار است که مسئولین محترم با بذل همکاری و حمایت‌های ارزشمند خود، این شرکت‌های داخلی که با بهره‌گیری از فرزندان توانای این مرز و بوم، این صنعت را تا این مرحله رسانده، یاری نمایند.

    بستن
محصولات
فاصله نگهدار عایق
بازوی ضد انحراف
براکت عبوری
کلمپ مسنجر
رکاب
کنسول کششی (C شکل)
پیچ قلابدار
کلمپ کششی
کلمپ انشعاب مشترکین یک طرفه دندانه‌دار
یراق‌آلات سیم گارد حاوی فیبر نوری (OPGW)