ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۱۹۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : مشهد- حاشیه بزرگراه آسیایی- حدفاصل پارک علم و فناوری خراسان و شهرک صنعتی توس- جنب اکسیژن طوس
  • درباره ما : شرکت اقتصاد سبز فرامرزی در سال ۱۳۹۱ با هدف و رویکرد حل مشکلات زیر ساختی در عرصه انرژی های تجدید پذیر ، اقتصاد مقاومتی ، مدیریت هوشمند پسماند خشک و حفظ محیط زیست به شماره ثبت ۴۴۸۹۲ رسید. شرکت اقتصاد سبز فرامرزی پس از اختراع دستگاه آسان بر نما به شماره ثبت اختراع ۸۱۰۲۹ در سال ۱۳۹۲ که رسالت ان جایگزینی داربست در اجرای نمای ساختمان است تولید و در سراسر کشور و صادرات محصول فروش نموده و همین ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت اقتصاد سبز فرامرزی در سال ۱۳۹۱ با هدف و رویکرد حل مشکلات زیر ساختی در عرصه انرژی های تجدید پذیر ، اقتصاد مقاومتی ، مدیریت هوشمند پسماند خشک و حفظ محیط زیست به شماره ثبت ۴۴۸۹۲ رسید.

    شرکت اقتصاد سبز فرامرزی پس از اختراع دستگاه آسان بر نما به شماره ثبت اختراع ۸۱۰۲۹ در سال ۱۳۹۲ که رسالت ان جایگزینی داربست در اجرای نمای ساختمان است تولید و در سراسر کشور و صادرات محصول فروش نموده و همین امر باعث نجات هموطنان زحمتکشمان در کشور گردید.

    در راستای رسالت و اهداف و در بخش تحقیق و توسعه شرکت اقدام به شروع تحقیقات در مبحث حفظ محیط زیست و حل معظل پسماند های خشک برآمد. با توجه به بررسی و مطالعات تیم متخصصان شرکت در راستای حفظ محیط زیست و بهداشت و اقتصاد شهروندان و کشور ، متوجه شدیم مبحث تفکیک زباله از مبدا و در کل تفکیک زباله و پسماند خشک در کلیه کشورها از اهمیت بالایی برخوردار بوده و متاسفانه علی رغم ارزش بالای فوق العاده آن جهت اقتصاد کشور ها و همچنین شهروندان ، این طلای کثیف به دلیل عدم مدیریت کافی و نبود ابزار ها و تدابیر لازمه ، به محیط زیست و سلامت خاک کشور و کشاورزی و بهداشت جهان در حال صدمه زدن می باشد.
    کشور عزیزمان ایران نیز ازین قاعده مستثنی نبوده و با توجه به آب و هوا و تنوع زیست محیطی کشورمان ، جنگل ها ، دریا ها ، مناطق مسکونی و علی الخصوص شهر های بزرگ و روستا ها در حال صدمه ازین پسماند ها می باشد.


    در همین راستا پس از سه سال تلاش و بررسی علمی بازیافت و ارزش اقتصادی آنها و ضرر ها و سود های آن با تخصص به علم مکانیک و الکترونیک و مکاترونیک ، توانستیم در سال ۱۳۹۵ دستگاه هوشمند بازیافت در مبداء به شماره ثبت اختراع ۸۹۶۹۲ در سال ۱۳۹۵ و دستگاه خود دریافت پسماند خشک با قابلیت پرداخت وجه پسماند به شماره ثبت اختراع ۹۹۰۸۸ در سال ۱۳۹۸ را به ثبت اختراع و تجاری سازی و فروش محصول برسانیم تا سهم کوچکی در به ثمر رساندن سال کالای ایرانی و اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغالزایی و حفظ محیط زیست و همچنین سیاست های ابلاغی محیط زیستی مقام معظم رهبری داشته باشیم.
    دستگاه هوشمند بازیافت در مبداء در ۶ مدل طراحی وتولید می گردد.
    مدل شهروندی بصورت دستگاه نیمه اتومات و تمام اتومات که در کلیه مناطق مسکونی مستقر می گردد و ۸ درگاه ورودی پسماند تعبیه گردیده که هر درگاه مخصوص دریافت یک جنس از بطری های پلاستیکی و فلزی به تفکیک رنگ و جنس با رعایت کد های بین المللی بازیافت می باشد.
    دستگاه مجهز به سیستم فوق پیشرفته می باشد که در لحظه ورود بطری آنها را بی سر و صدا کاملا اسیاب و به پرک ، آماده خط بازیافت می نماید . با این پروسه حداقل ۵ مراحله شامل تقکیک از مبدا ، جمع آوری ، پرس , انتقال و … را پشت سر گذاشته ایم و از سرمایه کشور در استفاده از خودرو ها در آسیب به آب هوا ( آلودگی آب هوا) و ضربه به آب و خاک محیط زیست و کشاورزی روستاها ، دام ها ، پرندگان مخصوصا مناطق مسکونس ، جنگل ها ، مراتع و سواحل دریاها و حذف شیرابه های سمی و کلیه هزینه های مطرح شده که مبلغ بسیار بالای و جبران ناپذیر است جلوگیری کرده ایم.

    بستن
محصولات
دستگاه هوشمند بازیافت مدل FC-EXPRESS
دستگاه هوشمند بازیافت مدل FC-PLUS
دستگاه هوشمند بازیافت مدل SHUFFLE-A,Z
دستگاه هوشمند بازیافت مدل Heavy duty A,Z
دستگاه هوشمند بازیافت مدل FG-PARAK
دستگاه هوشمند بازیافت مدل FG-PRESS