ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۹۸۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-چهارراه پارک وی-ابتدای مدرس-پلاک ۱۴-ساختمان زایس
  • درباره ما : مجموعه فولادی روی اندود با نزدیک به نیم قرن تجربه ، فعالیت خود را در سال ۱۳۴۶ با تاسیس شرکت آهن پوش در زمینه فلز کاری و فرمینگ انواع ورق فولادی آغاز نموده و سپس در سال ۱۳۷۳ با تاسیس مجموعه روی اندود در زمینه تولید ورق های گالوانیزه در شهرستان ساوه ، شهر صنعتی کاوه ( بزرگترین شهر صنعتی ایران) ، پا به عرصه فولاد ایران گذاشتند. افزایش روز افزون میزان مصرف ورق های گالوانیزه و همچنین تخصصی ش ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    مجموعه فولادی روی اندود با نزدیک به نیم قرن تجربه ، فعالیت خود را در سال ۱۳۴۶ با تاسیس شرکت آهن پوش در زمینه فلز کاری و فرمینگ انواع ورق فولادی آغاز نموده و سپس در سال ۱۳۷۳ با تاسیس مجموعه روی اندود در زمینه تولید ورق های گالوانیزه در شهرستان ساوه ، شهر صنعتی کاوه ( بزرگترین شهر صنعتی ایران) ، پا به عرصه فولاد ایران گذاشتند.

    افزایش روز افزون میزان مصرف ورق های گالوانیزه و همچنین تخصصی شدن مصارف آن ،مدیران این شرکت را برآن داشت تا با احداث کارخانه مجتمع فولادی روی اندود کاوه و توسعه آن به منظور افزایش سطح کیفی و کمی محصولات خود، گامی بزرگ در جهت تامین نیاز کشور بردارد.

    این مجموعه از سال ۱۳۸۸ شروع به ساخت و نصب خطوط گالوانیزه با ظرفیت سالانه ۱۵۰،۰۰۰ تن گالوانیزه گرم و رنگی با ظرفیت ۱۰۰،۰۰۰ تن در زمینی به مساحت ۳۰،۰۰۰ متر مربع در شهر صنعتی کاوه نموده که خط گالوانیزه آن به بهره برداری رسیده است.

    مجتمع فولادی روی اندود کاوه با استفاده از آخرین دستاوردهای صنعت فولاد جهان و با بهره مندی از نیروی انسانی متخصص و مجرب و مدیرانی متعهد در نظر دارد محصولات تولیدی خود را با نگاهی به مشتریان به عنوان شرکای تجاری و با حفظ منافع تمامی ذینفعان خود عرضه نماید.

    بستن