ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۳۸۰ بار
امتیاز :
  • یوتیوب : https://www.youtube.com/channel/UCuexaWWQeLyNNpumeGpM9mg?view_as=subscriber
  • لینک آپارات : https://www.aparat.com/savinbrand
  • آدرس : تهران-خیابان سهروردی شمالی-بالاتر از چهارراه مطهری-بن بست بیشه-شماره ۱۰-واحد ۶-طبقه دوم
  • درباره ما : قدمت کسب و کار این گروه در طی ۸ نسل گذشته همواره بر تجارت استوار بوده است، اما هم زمان با رشد اقتصادی کشور به ویژه در طی ۳۰ سال گذشته، این کسب و کار خانوادگی، خود را با الزامات و ضروریات پیش آمده منطبق ساخت. هسته اولیه این گروه، «شرکت آمای جهان گستر یزد»، ۳۰ سال پیش به عنوان یک مجموعه توزیع و پخش در شهرستان «ابرکوه» شکل گرفت، اما با گذر زمان و توسعه فعالیت آن، به ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    قدمت کسب و کار این گروه در طی ۸ نسل گذشته همواره بر تجارت استوار بوده است، اما هم زمان با رشد اقتصادی کشور به ویژه در طی ۳۰ سال گذشته، این کسب و کار خانوادگی، خود را با الزامات و ضروریات پیش آمده منطبق ساخت.

    هسته اولیه این گروه، «شرکت آمای جهان گستر یزد»، ۳۰ سال پیش به عنوان یک مجموعه توزیع و پخش در شهرستان «ابرکوه» شکل گرفت، اما با گذر زمان و توسعه فعالیت آن، به مرکز استان یزد منتقل گردید. از آن زمان تاکنون به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‏های توزیع ایران، به ویژه در مناطق مرکزی و شرقی کشور، در حال فعالیت است.

    از سال ۱۳۹۶، دامنه فعالیت این مجموعه با تأسیس «شرکت آمای جهان گستر یکتا» با رویکرد تولیدی و صنعتی، در سطح ملی گسترش یافت و دوره جدیدی از حیات آن آغاز گردید. در حال حاضر گروه ‏های متنوع محصولات این شرکت با برندهای «ساوین»، «شنوف» و «گودایز» (محصولات ماکارونی، حبوبات و پروتئین سویا) تولید و در دسترس مصرف‏ کنندگان قرار می ‏گیرد.

    بستن
محصولات
اسپاگتی 1.2 500 گرمی ساوین
اسپاگتی 1.2 700 گرمی ساوین
پروانه سزیجات ساوین
پروانه ساده ساوین
پنه ریگاته ساده ساوین
فیدلی ساوین
پیکولی سبزیجات ساوین
پیکولی ساده ساوین
شلز سبزیجات ساوین
شلز ساده ساوین
جو پرک ساوین
نخود ساوین
ماش ساوین
لوبیا چیتی ساوین
دال عدس ساوین
جو بلغور ساوین
لپه ساوین
لوبیا قرمز ساوین
لوبیا سفید ساوین
لوبیا چشم بلبلی ساوین
گندم بلغور ساوین
پروتئین سویا ساوین
لیمو عمانی ساوین