ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۷۴ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران – خیابان پیروزی – خیابان شکوفه -کوچه شهید خوشرو – پلاک ۱۰
  • درباره ما : آبگرمکن خورشیدی GREEN ،به عنوان یکی از پیشگامان و اولین‌های این حرفه ، مفتخرست کالایی مرغوب ، مطمئـن و با دوام را تقدیم هموطنان عزیز نماید. ما و خورشید: همه می دانیم که منشاء پیدایش حیات بـر روی کره زمـین، تابش نـورخـورشـید بوده است و ایـن مـنبع گـرما آفـــرین و حـیات بخش نه تنها قبل از شکل گـرفتن زمـین بلکه تا مـیلیون ها سال بعد از آن و پـس از آنکـه آخـرین ذخـیره های زمـین هم به ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    آبگرمکن خورشیدی GREEN ،به عنوان یکی از پیشگامان و اولین‌های این حرفه ، مفتخرست کالایی مرغوب ، مطمئـن و با دوام را تقدیم هموطنان عزیز نماید.

    ما و خورشید:

    همه می دانیم که منشاء پیدایش حیات بـر روی کره زمـین، تابش نـورخـورشـید بوده است و ایـن مـنبع گـرما آفـــرین و حـیات بخش نه تنها قبل از شکل گـرفتن زمـین بلکه تا مـیلیون ها سال بعد از آن و پـس از آنکـه آخـرین ذخـیره های زمـین هم به پایان بـرسد، همچنان گرمی و مهربانی خود را بر زمین خواهـد تابید. انرژی خورشید یکی از منابع تامـین انرژی رایگان، پاک و عاری از اثرات مخرب زیست محیطی می باشد،که از دیر باز به روش های گوناگون مورد توجه بشر قرار گرفته است. بحـران انـرژی در سال‌های اخیر، کشـورهای پیشرفته و صنـعتی جهان را بر آن داشته که با مسئله انرژی برخوردی متفاوت نمایند؛ که در این میان جایگزینیِ انرژی های خورشیدی به جای انرژی های فسیلی، که به منظور کاهش و صرفه جویی در سوخت‌های فسیلی و کاهش انتشار گاز های آلاینده می باشد، با استقبال فراوانی رو به رو شده است.

    شرکت “GREEN” عرضه کننده انواع آبگرمکن های خورشیدی:

    ما مفتخریم که به عنوان یکی از پیشگامان و اولین‌های این حرفه ، کالایی مرغوب ، مطمئـن و با دوام را تقدیم هموطنان خـودکنیم. درحال حاضر محصولات ما در حال توزیع در بسیاری از شهرهای کـشور هستند و ما به زودی درسـراسـر ایران نمایندگی خواهیم داشت. این تـوزیع گسـترده نه تنـها نشان دهنده کارایی این محـصول در هـر جای ایران است، بلکـه تضمـینی برکیـفیت کار ماست.

    ما بر این اصل معتقدیم که: “ موفقیت در جزئیات پنهان شده است” و ما به جزئیات کار خود واقفیم.

    امید است…

    با ارائه این محصول در

    سراسر ایران، فرهنگ

    استفاده از انرژی های تجدید پذیر رو به رشد باشد.

    بیایید تا با یاری یکدیگر،

    نفت و گازی را که حق فرزندانمان

    است ، نابود نسازیم.

    بستن
محصولات
آبگرمکن خورشیدی 120 لیتری – غیر تحت فشار
آبگرمکن خورشیدی 200 لیتری – غیر تحت فشار
آبگرمکن خورشیدی 250 لیتری – غیر تحت فشار
آبگرمکن خورشیدی 300 لیتری – غیر تحت فشار
آبگرمکن خورشیدی 400 لیتری-با مخزن دوبل- غیر تحت فشار
آبگرمکن خورشیدی 500 لیتری-با مخزن دوبل- غیر تحت فشار
آبگرمکن خورشیدی 600 لیتری-با مخزن دوبل-غیر تحت فشار
آبگرمکن خورشیدی بدون مخزن – غیر تحت فشار-مخصوص گرمایش منزل و گرمایش استخر
مخزن کمکی